Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Hoeveel voetballers zouden er meedoen als er gezegd werd je krijgt niets betaald, de eer om Nederland te mogen vertegenwoordigen op het WK zou voldoende beloning moeten zijn voor je.

Ik denk dat Nederland dan niet mee zou doen omdat er geen enkele voetballer zou komen.
Door Sonja
Ik ben inmiddels al maaaaanden geleden verhuisd, maar heb m'n TV nog altijd niet uitgepakt. En om nou heel eerlijk te zijn: ik mis 'm niet. En voor het WK ga ik 'm zeker niet uitpakken. Voetbal kan mij nooit zo boeien. Misschien dat ik 'm straks voor de Tour de France nog tevoorschijn haal.  :-\
Door dinky89
Straks eerst halve finale van de hockey dames :-D hopen dat ze de sterke Argentijnen weten te verslaan.
Daarna door naar de openingswedstrijd van dat andere WK :-p
Door Angelique
Kim_S schreef: Vanavond begint het!!!  :D :D :D
:groupwave2:
Gewoon nieuwsgierig...welke vlag hangt er bij julie buiten?
Door Kim_S
Angelique schreef: Gewoon nieuwsgierig...welke vlag hangt er bij julie buiten?
De Duitse  :biggrin2: :P
Door Kim_S
Riek schreef: Wij zijn er helemaal klaar voor!

Afbeelding
Mooie boel, behoren ze eindelijk tot de selectie van Oranje, zitten ze op de bank  ::)
Door Ruisje
Mieke L. schreef: Ik kijk niet maar weet wel dat we met 1-0 voorstaan en mijn Roy Donders pak kan ik eerdaags ophalen bij de Jumbo.
Daar willen we wel een foto van zien dan... Jij in dat pak en eventueel de juichpet op ;D

edit: beetje late reactie. Tapatalk "zei" dat 't een nieuw topic was... grrrr
Laatst gewijzigd door Ruisje op do 12 jun 2014, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mieke L.
Ruisje schreef: Daar willen we wel een foto van zien dan... Jij in dat pak en eventueel de juichpet op ;D

edit: beetje late reactie. Tapatalk "zei" dat 't een nieuw topic was... grrrr
ha ha nou 18 juni kan ik mijn pak ophalen, dus misschien plaats ik hier wel foto met pak maar misschien ook niet (als het echt geen gezicht is)
Door Ruisje
Mieke L. schreef: ha ha nou 18 juni kan ik mijn pak ophalen, dus misschien plaats ik hier wel foto met pak maar misschien ook niet (als het echt geen gezicht is)
Super! Ik ga het topic in gaten houden voor de RD juichpakfoto's ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door