Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Stappenplan Barbecue:
1. Man haalt barbecue en kolen uit de schuur.
2. Vrouw maakt de grill van de barbecue schoon.
3. Vrouw gaat naar de winkel.
4. Vrouw gaat naar de slager.
5. Vrouw gaat naar de bakker.
6. Vrouw maakt de salades klaar en bereidt de groenten.
7. Vrouw bereidt de diverse vleessoorten.
8. Vrouw legt al het vlees op een schaal samen met alle andere barbecue benodigdheden, zoals kruiden etc.
9.Vrouw brengt de schaal en de schoongemaakte grill naar de man die bij de barbecue staat te wachten met een biertje in z’n hand.
10.Man legt het vlees één voor één op de barbecue
11.Vrouw gaat de tafel dekken.
12.Vrouw checkt de groenten die ze aan het koken is.
13.Vrouw bereidt het dessert.
14.Vrouw gaat naar buiten om de man te vertellen dat het vlees op de barbecue aanbrandt.
15. Man pakt het aangebrande vlees van de barbecue en geeft het op een schaal aan de vrouw.
16. Vrouw pakt de borden en serveert het serviesgoed uit.
17. Man schenkt de drankjes in.
18. Vrouw ruimt tafel af en gaat koffie zetten.
19. Vrouw serveert koffie en dessert.
20. Vrouw ruimt tafel weer af.
21. Vrouw gaat afwassen en de keuken opruimen.
22. Man laat de barbecue staan; er branden immers nog wat kooltjes.
23. Man vraagt aan vrouw of ze vandaag blij is dat ze niet hoefde te koken...
boskat schreef: Je moet dat geld terugvragen bij cobb,de kassabon opsturen ,je krijgt er een pak cobbelstones er gratis bij ,ipv van 11,95 te betalen,plus 10 euro retour op je rekening,zo kom je op de aanbieding van 119,95 voor 99, euro .En wat moet ik me van de oppervlakte voorstellen? Kan je er wel wat vlees op kwijt of is het echt mini?
Maar was mijn kans om een bbq of cobb in dit geval te kopen ,alvast voor vaderdag en manlief zijn verjaardag,die is niet van het bbq gebeuren en tja een gegeven kadoo enz enz![]()
C@rine schreef: Jantine even kijken waar je bij jou in de buurt een Weber BBQ en een Cobb tegelijk kan zien.Intratuin in Ambachtheeft een best wel grote bbq-afdeling en anders kun je bij het Kookpunt op Noordplein in Rotjeknor lekker kwijlen bij de Green Egg's
Meestal bij een tuincentrum.
Nynke schreef: Intratuin in Ambachtheeft een best wel grote bbq-afdeling en anders kun je bij het Kookpunt op Noordplein in Rotjeknor lekker kwijlen bij de Green Egg'sIntratuin ga ik morgen wel eens kijken. Probleem is dat wij bijna nooit buiten eten. We hebben een smalle tuin aan een 's zomers zeer toeristische route (landweg) en de mensen kijken altijd vreselijk aso het eten van je bord.![]()
![]()