Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
kira schreef: Hem kregen bezoek gekleed in het wit. Snel een terras gezocht, wit is hier niet handig. Op terras gehoord dat schoonmama had afgewassen met limocello die ik aan schoonzus had meegegeven. Ze vond het al vreemd dat het niet schuimde, haha. Verder hijgen en puffen we hier, zal vast beter weer gaan komen.
:2funny: :2funny: :2funny:
Door Naomi B
De monteur van KPN is nu bezig met mijn storing van Telfort. Wss ligt het aan de buitenlijn. Hem verteld dat vorige week al 2 keer de stoep open gebroken was. Hij keek er bedenkelijk bij. Ik hoop dat ik vd week (vandaag) weer internet, tv en telefoon heb....
Door TMG1961
Noppie heeft het warm en hij vindt dat iedereen dat moet weten en loopt dan ook luid miauwend achterom rond te verkondigen dat het te warm is. Heb hem net met borstels en harkje van Pixie gekamd en kwam toch aardig wat haren van af.
Door Mowgli
Hmmmm... maar katten zijn woestijndieren, normaal gesproken gaan ze in een hoekje in de schaduw of binnen liggen als ze het warm hebben. Mowgli ligt ook de hele dag in de schaduw of binnen en komt 's avonds pas weer tot leven (en begint te schreeuwen omdat hij met ons wil spelen). Heeft Noppie genoeg water? Misschien moet je vanwege de warmte overla wat extra schaaltjes met water neerzetten?
Door Nynke
Vandaag zijn Richard en ik 11 jaar getrouwd  :) :)

Ik heb voor Jeppe een afspraak gemaakt met de dierenarts, ik vrees dat ie toch aan de hartmedicijnen moet. Tegenwoordig steekt ie zijn middelpootje al omhoog na 400 meter wandelen  :-\ :-\  Hij is in maart 10 geworden en ik geloof niet dat ie Gunnar's leeftijd (13 jaar 8 maanden) gaat halen, maar hij mag er nu nog niet stiekem tussenuit piepen  :( :(
Door TMG1961
Nynke schreef: Vandaag zijn Richard en ik 11 jaar getrouwd  :) :)

Ik heb voor Jeppe een afspraak gemaakt met de dierenarts, ik vrees dat ie toch aan de hartmedicijnen moet. Tegenwoordig steekt ie zijn middelpootje al omhoog na 400 meter wandelen  :-\ :-\  Hij is in maart 10 geworden en ik geloof niet dat ie Gunnar's leeftijd (13 jaar 8 maanden) gaat halen, maar hij mag er nu nog niet stiekem tussenuit piepen  :( :(
Gefeliciteerd Nynke

Ik duim voor Jeppe
Door Ronald
Gefeliciteerd Nynke en Richard! En sterkte met Jeppe!

De laatste dag brrrroemmmm is voorbij... In 4 dagen tijd zo'n 1.200 km door Noord-Nederland getoerd. Niet aangesloten bij de massale pinkstertochten (niets voor mij!), maar wel een lang weekend om nog heel lang op te teren. En die grijns? Die gaat voorlopig niet van mijn bek af!  :biggrin2:
Door Kaela
Heerlijk Ronald! Dit is echt een bijtank, oplaad en geniet weekend voor jou geweest! Fijn!

@Nynke, sterkte met Jeppe!

OT gewerkt. Raar dagje. We kregen hoog bezoek en iedereen was in rep en roer. Vind ik altijd wel grappig, want uiteindelijk staan er dan gewoon een paar mensen met dure pakken en na 10 minuten zijn ze weer weg.
Door Angelique
Ronald schreef: Gefeliciteerd Nynke en Richard! En sterkte met Jeppe!

De laatste dag brrrroemmmm is voorbij... In 4 dagen tijd zo'n 1.200 km door Noord-Nederland getoerd. Niet aangesloten bij de massale pinkstertochten (niets voor mij!), maar wel een lang weekend om nog heel lang op te teren. En die grijns? Die gaat voorlopig niet van mijn bek af:biggrin2:
Goedzo!
Door Kim_S
Gaaf Ronald, wat fijn dat er een grijns op je gezicht zit de komende tijd!

OT: drukke mama-dag. The usual  ::)
Zal blij zijn als de dames in bed liggen  :biggrin2:
Verder veel huishoudelijk bezig geweest, dus het huis is weer toonbaar.
Het is dat ik geen 10 kinderen heb (en die komen er ook niet!), voel me wel een beetje grefo-teunie vandaag  :crazy2:
Door Angelique
Kim_S schreef: Gaaf Ronald, wat fijn dat er een grijns op je gezicht zit de komende tijd!

OT: drukke mama-dag. The usual  ::)
Zal blij zijn als de dames in bed liggen  :biggrin2:
Verder veel huishoudelijk bezig geweest, dus het huis is weer toonbaar.
Het is dat ik geen 10 kinderen heb (en die komen er ook niet!), voel me wel een beetje grefo-teunie vandaag  :crazy2:
Hebbie nog gekookt ook dan  :biggrin2:
Door zhiva
Vanochtend ben ik heel luxe door wederlief naar het werk gechauffeurd en terug ben ik door de baas op het station in Mantgum gedropt.
Das halverwege werk/huis zeg maar. Ik was even vergeten dat ik late dienst had vandaag dus was het best een lang dagje.  ::)
Afijn, dat verreken ik vrijdag middag wel weer  :biggrin2: Er lag uiteraard weer een bult op me te wachtten maar het was fijn weer er tussenuit te zijn.
Ik ben gisteren heel erg uitgevallen naar 1 van de buurkindjes  :-[ de jongste van 2.5. Het kind krijst alleen maar de hele dag als er ook maar iets gebeurd wat haar niet zint.  En er is best veel wat haar niet zint  :-X Moeders grijpt niet in, die heeft meer interesse in haar laptop. Na 4 dagen op mijn tenen te hebben gelopen, waarbij mijn zenuwen tot het uiterste zijn getest, barstte mijn bommetje.
Buurmeisje vind mij niet meer lief. Moeders vast ook niet, maar kwam wel eindelijk eens achter haar laptop vandaan om kind te corrigeren en ik heb de kids de rest van de middag niet weer gehoord. :sofa:

Begrijp me goed, ik begrijp heus wel dat kinderen herrie hebben met spelen, ruzie maken en dergelijke maar een kind wat alleen kan krijsen (en dit bedoel ik dus letterlijk) de hele godganse dag door en waar gewoon niet door de ouders wordt opgetreden, trek ik dus gewoon niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door