Vanochtend ben ik heel luxe door wederlief naar het werk gechauffeurd en terug ben ik door de baas op het station in Mantgum gedropt.
Das halverwege werk/huis zeg maar. Ik was even vergeten dat ik late dienst had vandaag dus was het best een lang dagje.

Afijn, dat verreken ik vrijdag middag wel weer

Er lag uiteraard weer een bult op me te wachtten maar het was fijn weer er tussenuit te zijn.
Ik ben gisteren heel erg uitgevallen naar 1 van de buurkindjes

de jongste van 2.5. Het kind krijst alleen maar de hele dag als er ook maar iets gebeurd wat haar niet zint. En er is best veel wat haar niet zint

Moeders grijpt niet in, die heeft meer interesse in haar laptop. Na 4 dagen op mijn tenen te hebben gelopen, waarbij mijn zenuwen tot het uiterste zijn getest, barstte mijn bommetje.
Buurmeisje vind mij niet meer lief. Moeders vast ook niet, maar kwam wel eindelijk eens achter haar laptop vandaan om kind te corrigeren en ik heb de kids de rest van de middag niet weer gehoord.
Begrijp me goed, ik begrijp heus wel dat kinderen herrie hebben met spelen, ruzie maken en dergelijke maar een kind wat alleen kan krijsen (en dit bedoel ik dus letterlijk) de hele godganse dag door en waar gewoon niet door de ouders wordt opgetreden, trek ik dus gewoon niet.