Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
-Annemarie- schreef: Hahaha, zie nu pas de buienradar boven dit topic!  ;D 
Hee inderdaad! Hoe komt die daar?  :o
Door Angelique
eelke schreef: Het is hier in de buurt echt te keer gegaan vannacht.
Foto's van de formido in Steenbergen (Bouwmarktspul is flutkwaliteit is nu wel erg toepasselijk ;) )

Afbeelding

Afbeelding

Bij mijn zusje lag het pleepapier op straat omdat de riolering over gelopen was, bij hun achter was er een zwembad en waren er echt auto's ondergelopen.
We waren er vanmiddag en alle tuintjes zagen er bizar uit, de grond was helemaal plat gedrukt zeg maar. Maar nergens plassen meer.

Ze verwachten ook harde windstoten vanavond, en dat lijkt me vrij spannend met de bomen vol in het blad en de verzadigde grond...
Wat een zooitje Eelk  :-X
Door *Natasja*
TMG1961 schreef: Maar het slaat allemaal af richting zeeland..zou meer zeer sterk verbazen als we hier regen krijgen vanavond
Dit gaat niet meer afslaan hoor Theo, ik zou de zandzakken maar voor de deur zetten: http://www.buienradar.nl/
Door eelke
Angelique schreef: PLEUR  :o :o  We hebben een eigen buienradar gekregen  :2funny: :2funny: :2funny:

Jeff for president  :biggrin2: :biggrin2:
Oooh jij weet het ook niet. :P

Cool zeg  8)

Code Rood voor Theo trouwens! Ben nu voor het eerst blij dat ik niet op pinkpop zit!
Door *Natasja*
eelke schreef: Het is hier in de buurt echt te keer gegaan vannacht.
Foto's van de formido in Steenbergen (Bouwmarktspul is flutkwaliteit is nu wel erg toepasselijk ;) )

Afbeelding

Afbeelding

Bij mijn zusje lag het pleepapier op straat omdat de riolering over gelopen was, bij hun achter was er een zwembad en waren er echt auto's ondergelopen.
We waren er vanmiddag en alle tuintjes zagen er bizar uit, de grond was helemaal plat gedrukt zeg maar. Maar nergens plassen meer.

Ze verwachten ook harde windstoten vanavond, en dat lijkt me vrij spannend met de bomen vol in het blad en de verzadigde grond...
Ik weet niet of Dinteloord opeens niet meer in West Brabant ligt, of dat wij zo vast geslapen hebben, maar wij hebben helemaal NIETS gehoord. En dat terwijl het raam wagenwijd openstond...
Door eelke
Angelique schreef: Wat een zooitje Eelk  :-X
Je vergeet de uh ;)

Ben wel benieuwd hoe het nu is met mijn afgeknaagde bomen in het bos  ??? laatst stonden ze nog.
Door eelke
*Natasja* schreef: Ik weet niet of Dinteloord opeens niet meer in West Brabant ligt, of dat wij zo vast geslapen hebben, maar wij hebben helemaal NIETS gehoord. En dat terwijl het raam wagenwijd openstond...
Mijn vriend had ook gewoon doorgeslapen dus ik denk dat het dat is ;) Onweer was ook niet zo heftig, vooral echt heel veel regen en volgens mij was dat daar heel plaatselijk want hier in bergen is er ook niet zo veel gevallen.
Door *Lia*
*Natasja* schreef: Ik weet niet of Dinteloord opeens niet meer in West Brabant ligt, of dat wij zo vast geslapen hebben, maar wij hebben helemaal NIETS gehoord. En dat terwijl het raam wagenwijd openstond...

Je bent niet de enige, want ik weet ook van niks.
Door Kaio
eelke schreef: Oooh jij weet het ook niet. :P

Cool zeg  8)

Code Rood voor Theo trouwens! Ben nu voor het eerst blij dat ik niet op pinkpop zit!
wha wou ik net zeggen  :biggrin2:
Naja ik hoop wel dat daar alles geod gaat, niet zoals bij pukkelpop een aantal jaar geleden, volgens mij komt het om half 9 of zo, we gaan hier ook het een en ander krijgen vlgs buienradar, maar ja we hebben een dak  :o
Door Kaio
En het begint al goed te grommen buiten. Maci denkt dat als ie terug blaft dat ie weg gaat (nou ja dat hoopt ie)
Door *Natasja*
[quote="eelke"]
Mijn vriend had ook gewoon doorgeslapen dus ik denk dat het dat is ;) Onweer was ook niet zo heftig, vooral echt heel veel regen en volgens mij was dat daar heel plaatselijk want hier in bergen is er ook niet zo veel gevallen.
[/quote]

Ja, maar in Steenbergen is veel gevallen, idem in Kruisland, Fijnaart en Oud-Gastel. En Dinteloord ligt daar toch echt ergens middenin, en wij slapen onder het schuine dak, dus van een fikse regenbui word ik meestal wel wakker. Onweer word ik tegenwoordig niet meer wakker van, omdat Benthe er toch doorheen slaapt. Beau was bang van onweer, dus bij de eerste klap was ik zelf ook altijd wakker, pure intuïtie denk ik.
Door Mandarijn
Nu is het code rood voor Limburg. Heb de dekens voor de auto klaar liggen. Om een golfbal dak te voorkomen.  :-X
Door eelke
Ik vind dat buienradar plaatje echt heeeeeeeeeeeeel tof!

Vreemd Natasja, zal zo eens kijken of ik een plaatje van vinden van de hoeveelheid mm's.
Door keetje
Hier werd het vanmiddag aardedonker,...en het klaarde ook weer op, zonder 1 druppel regen. Nu schijnen we vanavond weer een lading regen te krijgen dus dan wachten we dat maar weer af. Het klinkt gek maar de hevigste buien en windvlagen gaan altijd rakelings langs ons heen. Ik hoop dat dat vanavond ook zo is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door