-Annemarie- schreef: Hahaha, zie nu pas de buienradar boven dit topic!Hee inderdaad! Hoe komt die daar?![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef: Hahaha, zie nu pas de buienradar boven dit topic!Hee inderdaad! Hoe komt die daar?![]()
eelke schreef: Het is hier in de buurt echt te keer gegaan vannacht.Wat een zooitje Eelk
Foto's van de formido in Steenbergen (Bouwmarktspul is flutkwaliteit is nu wel erg toepasselijk)
Bij mijn zusje lag het pleepapier op straat omdat de riolering over gelopen was, bij hun achter was er een zwembad en waren er echt auto's ondergelopen.
We waren er vanmiddag en alle tuintjes zagen er bizar uit, de grond was helemaal plat gedrukt zeg maar. Maar nergens plassen meer.
Ze verwachten ook harde windstoten vanavond, en dat lijkt me vrij spannend met de bomen vol in het blad en de verzadigde grond...
TMG1961 schreef: Maar het slaat allemaal af richting zeeland..zou meer zeer sterk verbazen als we hier regen krijgen vanavondDit gaat niet meer afslaan hoor Theo, ik zou de zandzakken maar voor de deur zetten: http://www.buienradar.nl/
*Natasja* schreef: Dit gaat niet meer afslaan hoor Theo, ik zou de zandzakken maar voor de deur zetten: http://www.buienradar.nl/Theo blijft positief, die bui slaat gewoon af
Angelique schreef: PLEUROooh jij weet het ook niet.![]()
We hebben een eigen buienradar gekregen
![]()
![]()
Jeff for president![]()
![]()
eelke schreef: Het is hier in de buurt echt te keer gegaan vannacht.Ik weet niet of Dinteloord opeens niet meer in West Brabant ligt, of dat wij zo vast geslapen hebben, maar wij hebben helemaal NIETS gehoord. En dat terwijl het raam wagenwijd openstond...
Foto's van de formido in Steenbergen (Bouwmarktspul is flutkwaliteit is nu wel erg toepasselijk)
Bij mijn zusje lag het pleepapier op straat omdat de riolering over gelopen was, bij hun achter was er een zwembad en waren er echt auto's ondergelopen.
We waren er vanmiddag en alle tuintjes zagen er bizar uit, de grond was helemaal plat gedrukt zeg maar. Maar nergens plassen meer.
Ze verwachten ook harde windstoten vanavond, en dat lijkt me vrij spannend met de bomen vol in het blad en de verzadigde grond...
Angelique schreef: Wat een zooitje EelkJe vergeet de uh![]()
*Natasja* schreef: Ik weet niet of Dinteloord opeens niet meer in West Brabant ligt, of dat wij zo vast geslapen hebben, maar wij hebben helemaal NIETS gehoord. En dat terwijl het raam wagenwijd openstond...Mijn vriend had ook gewoon doorgeslapen dus ik denk dat het dat is
*Natasja* schreef: Ik weet niet of Dinteloord opeens niet meer in West Brabant ligt, of dat wij zo vast geslapen hebben, maar wij hebben helemaal NIETS gehoord. En dat terwijl het raam wagenwijd openstond...
eelke schreef: Oooh jij weet het ook niet.wha wou ik net zeggen![]()
Cool zeg 8)
Code Rood voor Theo trouwens! Ben nu voor het eerst blij dat ik niet op pinkpop zit!