Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tibbies schreef: Waarom laat je hem dan niet gewoon naar buiten?Hij is de hele avond buiten geweest en aangezien ik nog geen net aan bovenkant afgezet terras heb kan ie niet alleen buiten blijven als ik ga douchen. Hij kan namelijk gewoon over de omheining heen klimmen. Als straks de bovenkant ook afgezet is mag ie van mij zo lang buiten blijven als ie zelf wil, als ie buiten wil slapen mag ie dat dan ook doen, dan kan ie er toch niet uit.
Pauline schreef: Wij hebben achter het huis klaargemaakt voor de komende BBQ. Helaas kunnen mijn ouders er weer niet bij zijn (Als pleister op de wonde alvast een *zoentjevanjeroentje*), mijn moeder heeft vreselijk last van waanbeelden (http://www.atriummc.nl/index.php?id=224 ... ummer=4757) en trekt het simpelweg niet. Morgenvroeg gaan Eddie en ik er weer naartoe met gebak, want dan is het 49 jaar geleden dat deze twee fantastische mensen mijn vader en moeder werden en dat moet gevierd worden.
![]()
Pauline schreef: Wij hebben achter het huis klaargemaakt voor de komende BBQ. Helaas kunnen mijn ouders er weer niet bij zijn (), mijn moeder heeft vreselijk last van waanbeelden (http://www.atriummc.nl/index.php?id=224 ... ummer=4757) en trekt het simpelweg niet. Morgenvroeg gaan Eddie en ik er weer naartoe met gebak, want dan is het 49 jaar geleden dat deze twee fantastische mensen mijn vader en moeder werden en dat moet gevierd worden.
![]()
Ronald schreef: Alvast eenIk heb vandaag hoofdzakelijk pfffffffffffffffff gedaanvoor je Plien... jongedame!
OT: Wat ik vandaag gedaan heb? Brrrrroemmmmmmm...
TMG1961 schreef: Ik heb vandaag hoofdzakelijk pfffffffffffffffff gedaanIk af en toe ook hoor... Met name als ik voor een brug moest wachten![]()
Ronald schreef: Ik af en toe ook hoor... Met name als ik voor een brug moest wachtenIk ken het..dat vond ik altijd het minste aan motorrijden. Als je zomers ergens moest wachten, was dan altijd fijn als je je jas uitdeed en daarna t-shirt uit om dat uit te wringen![]()
TMG1961 schreef: Ik ken het..dat vond ik altijd het minste aan motorrijden. Als je zomers ergens moest wachten, was dan altijd fijn als je je jas uitdeed en daarna t-shirt uit om dat uit te wringenYep. Kreeg ook commentaar thuis: zoooo... heb je het warm gehad???![]()