Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Tibbies schreef: Waarom laat je hem dan niet gewoon naar buiten?
Hij is de hele avond buiten geweest en aangezien ik nog geen net aan bovenkant afgezet terras heb kan ie niet alleen buiten blijven als ik ga douchen. Hij kan namelijk gewoon over de omheining heen klimmen. Als straks de bovenkant ook afgezet is mag ie van mij zo lang buiten blijven als ie zelf wil, als ie buiten wil slapen mag ie dat dan ook doen, dan kan ie er toch niet uit.
Door TMG1961
Het was warm in de slaapkamer vannacht..niet echt geweldig geslapen maar ook niet echt slecht. Rondje gelopen met Pixie, die vond het nodig een boerboel reu even te laten weten dat je niet als een dolle op dames afgestormd komt..hij was behoorlijk onder de indruk. Daarna alles verzorgd en eten gegeven incl mezelf. Noppie heeft alles gegeten, incl bot..vandaag was het fazant..stukje van de ruggegraat met paardenvlees en hazenlever

Voor de rest..het is warm
Gisteravond het snoer van de ventilator gemaakt die de katten losgetrokken hadden uit het kroonsteentje. 18 jaar geleden had mijn rat Floris er al voor gezorgd dat er een kroonsteentje tussen moest. Maargoed hij doet het weer en daardoor heb ik heerlijk geslapen vannacht.
Vandaag op bezoek bij mijn beste vriendin en haar vriend. Ff een weekendje weg boeken saampjes. Zoë blijft thuis met deze warmte.  Hier in huis is het nog heel goed te doen.
Door Pauline
Wij hebben achter het huis klaargemaakt voor de komende BBQ. Helaas kunnen mijn ouders er weer niet bij zijn ( :'(), mijn moeder heeft vreselijk last van waanbeelden (http://www.atriummc.nl/index.php?id=224 ... ummer=4757) en trekt het simpelweg niet. Morgenvroeg gaan Eddie en ik er weer naartoe met gebak, want dan is het 49 jaar geleden dat deze twee fantastische mensen mijn vader en moeder werden en dat moet gevierd worden. :-*
Door Pluto
Pauline schreef: Wij hebben achter het huis klaargemaakt voor de komende BBQ. Helaas kunnen mijn ouders er weer niet bij zijn ( :'(), mijn moeder heeft vreselijk last van waanbeelden (http://www.atriummc.nl/index.php?id=224 ... ummer=4757) en trekt het simpelweg niet. Morgenvroeg gaan Eddie en ik er weer naartoe met gebak, want dan is het 49 jaar geleden dat deze twee fantastische mensen mijn vader en moeder werden en dat moet gevierd worden. :-*
Als pleister op de wonde alvast een *zoentjevanjeroentje*  :-*

Maaruhm ben jij AL 49 ? ? ?  :o :o :o :o :o :o :o

Zo, egootje weer even gestreeld, kan nooit kwaad in zulke tijden.
:biggrin2: :-*
Door Mieke L.
Pauline schreef: Wij hebben achter het huis klaargemaakt voor de komende BBQ. Helaas kunnen mijn ouders er weer niet bij zijn ( :'(), mijn moeder heeft vreselijk last van waanbeelden (http://www.atriummc.nl/index.php?id=224 ... ummer=4757) en trekt het simpelweg niet. Morgenvroeg gaan Eddie en ik er weer naartoe met gebak, want dan is het 49 jaar geleden dat deze twee fantastische mensen mijn vader en moeder werden en dat moet gevierd worden. :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door kira
Hem kregen bezoek gekleed in het wit. Snel een terras gezocht, wit is hier niet handig. Op terras gehoord dat schoonmama had afgewassen met limocello die ik aan schoonzus had meegegeven. Ze vond het al vreemd dat het niet schuimde, haha. Verder hijgen en puffen we hier, zal vast beter weer gaan komen.
Laatst gewijzigd door kira op ma 09 jun 2014, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
Ronald schreef: Ik af en toe ook hoor... Met name als ik voor een brug moest wachten  :biggrin2:
Ik ken het..dat vond ik altijd het minste aan motorrijden. Als je zomers ergens moest wachten, was dan altijd fijn als je je jas uitdeed en daarna t-shirt uit om dat uit te wringen  :biggrin2:
Door Ronald
TMG1961 schreef: Ik ken het..dat vond ik altijd het minste aan motorrijden. Als je zomers ergens moest wachten, was dan altijd fijn als je je jas uitdeed en daarna t-shirt uit om dat uit te wringen  :biggrin2:
Yep. Kreeg ook commentaar thuis: zoooo... heb je het warm gehad???  ::) ::)  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door