Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruby/Billy
Vandaag mag ik helemaal niets. Er wordt voor me gekookt en Ruby wordt uitgelaten. Wat een luxe  8)

Hier geen regen maar een lief zonnetje die zich af en toe achter een wolk verschuild.
Door zhiva
Strakjes stieflief terugbrengen naar de (h)ex. Ik heb goede hoop dat het nu iets minder druk op de weg is.
Oppas voor de hondjes is geregeld dus die hoeven in ieder geval niet in die bloedhete auto. Fijn!
Door Pluto
Ronald schreef: Yep...

Dit was mijn allereerste echte motor:

Afbeelding

In de tijd dat je in NL nog 100 km/uur mocht... en dan met zo'n naked bike over de Afsluitdijk... Met *kuch* iets te veel kilometertjes op de teller...
Afbeelding

Dit was mijn eerste brommert, die daarvoor kwamen niet boven de 125cc en tellen dus niet echt mee.
Lekker door het zand/bos scheuren en zowaar nog wel eens een wedstrijdje gewonnen bij de junioren.

Helaas (of gelukkig) nooit mijn rijbewijs gehaald. (staat nog wel op to-do list maar moet Joke nog zien te overtuigen)
Door smulpaap
Ronald schreef: Yep...

Dit was mijn allereerste echte motor:

Afbeelding

In de tijd dat je in NL nog 100 km/uur mocht... en dan met zo'n naked bike over de Afsluitdijk... Met *kuch* iets te veel kilometertjes op de teller...

Ooh geweldig  8) Wij hebben ook heel wat keren over de Afsluitdijk gescheurt . De eerste motor was een Suzuki 550 een tweedehandsje . Toen een Kawasaki 900 en toen een Kawa 1000 . En ik een Honda 650 . We zijn ook per motor naar het stadhuis gegaan .... in motorpak . Motorvrienden achter ons aan . Vele vakanties per motor gedaan . Maar ook een motorvriend verloren na een noodlottig ongeval . Achter de rouwstoet reden wij .... al zijn motorvrienden . Nu huren we ook nog weleens een motor hier in Ned . Of als we op vakantie in het buitenland zijn . Er kwamen kinderen .... er kwamen honden , en er kwam een auto  :biggrin2: Als we nog eens een klapper in de loterij maken dan komt er een Harley  :P  Nog veel plezier vandaag  8) ;)
Door TMG1961
Mijn eerste motor was een Suzuki GS450L, daarna een Suzuki GS750 en daarna had ik een Suzuki GSX 1100F

Het aluminium frame is opgehaald en is onderweg naar uiteindelijk Finland. Pixie heeft haar portie bezoek knuffels weer gehad en Noppie ligt buiten te genieten van de zon.

Net wat gegeten, straks nog kort rondje met Pixie en dan is het goed geweest voor vandaag..veels te warm
Door eelke
Ha brommers!  :D

Mijn eerste was d'r zo een;
Afbeelding

Maar die had straalzand in de tank en heb ik na veel gedoe uiteindelijk maar een paar maanden gehad. En toen kwam de volgende;
Afbeelding
Door rosmin
eelke schreef: Ha brommers!  :D

Afbeelding
:D
Zo'n Puch had ik vroeger (ruim 30 jaar geleden) toen ik stage liep ca. 20 km van mijn ouderlijk huis.
Als ie eenmaal liep was het een fijn brommertje, maar ik moest hem altijd aanduwen om hem te starten
Door smulpaap
TMG1961 schreef: Mijn eerste motor was een Suzuki GS450L, daarna een Suzuki GS750 en daarna had ik een Suzuki GSX 1100F

Het aluminium frame is opgehaald en is onderweg naar uiteindelijk Finland. Pixie heeft haar portie bezoek knuffels weer gehad en Noppie ligt buiten te genieten van de zon.

Net wat gegeten, straks nog kort rondje met Pixie en dan is het goed geweest voor vandaag..veels te warm

Hee , ook jij motormuis geweest  :biggrin2:
Door smulpaap
eelke schreef: Ha brommers!  :D

Afbeelding

Maar die had straalzand in de tank en heb ik na veel gedoe uiteindelijk maar een paar maanden gehad. En toen kwam de volgende;
Afbeelding

Zoiets staat hier nog in de schuur  :biggrin2:
Hier vanmorgen is met Charlie op pad geweest en ontbeten en daarna zijn we gezellig samen aan het bot malen gegaan.
De parelhoen en kalkoen ligt netjes gemalen in de vriezer, nu even pauze en dan nog de eend.

Ik hoop dat Charlie ons dankbaar is en eindelijk eens goed zelf gaat eten. ::)
Door fem fatale
Zo afdelingspicknick, oude fractie, oud bestuur, nieuwe fractie, nieuw bestuur. Niet zo'n zin in, want de overgang van oud naar nieuw ging niet bepaald soepel, maar ik heb couscous, vegan kipsalade, water, en vlierbloesemsiroop, en ik regel ook al het servies en bestek (want ik heb alleen campingspul in huis, vanwege het gewicht).

Ik probeer nu andere GroenLinksers zo ver te krijgen dat ze gaan partycrashen, zodat de leuke, conflictloze, mensen in de meerderheid zijn.
Door Fido
Pssssst even tussen alle extreme niet gezonde drukte er tussen uit gepiept. Helaas lukt het me niet om foto's te plaatsen maar hier wat tekst voor de beeldvorming  ;)

Ik lig, zit, hang in bikini rustig aan te doen in verband met operatie kniegewricht gehad ruim een week terug en om lichtgevend wit een ietwat rood bruin?? kleurtje te geven. De twee bloterikken wisselen het afsnuffelen van een vakantietuin en relaxed liggen in zon of schaduw af. Terwijl wederhelft met Google (de hond) hoog in de bergen in de sneeuw lopen te wandelen.

Straks wordt ik opgehaald en gaan we aan de Jausen platte  :biggrin2:
ra ra waar zijn wij?  :D
Fido schreef: Pssssst even tussen alle extreme niet gezonde drukte er tussen uit gepiept. Helaas lukt het me niet om foto's te plaatsen maar hier wat tekst voor de beeldvorming  ;)

Ik lig, zit, hang in bikini rustig aan te doen in verband met operatie kniegewricht gehad ruim een week terug en om lichtgevend wit een ietwat rood bruin?? kleurtje te geven. De twee bloterikken wisselen het afsnuffelen van een vakantietuin en relaxed liggen in zon of schaduw af. Terwijl wederhelft met Google (de hond) hoog in de bergen in de sneeuw lopen te wandelen.

Straks wordt ik opgehaald en gaan we aan de Jausen platte  :biggrin2:
ra ra waar zijn wij?  :D
Heel veel plezier Edith en geniet er, ondanks je knie toch maar fijn van. :-*

Enne, zal iets van Oostenrijk of Zwitserland zijn?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door