Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Yep...
Dit was mijn allereerste echte motor:
In de tijd dat je in NL nog 100 km/uur mocht... en dan met zo'n naked bike over de Afsluitdijk... Met *kuch* iets te veel kilometertjes op de teller...
Ronald schreef: Yep...
Dit was mijn allereerste echte motor:
In de tijd dat je in NL nog 100 km/uur mocht... en dan met zo'n naked bike over de Afsluitdijk... Met *kuch* iets te veel kilometertjes op de teller...
eelke schreef: Ha brommers!
Mijn eerste was d'r zo een;
TMG1961 schreef: Mijn eerste motor was een Suzuki GS450L, daarna een Suzuki GS750 en daarna had ik een Suzuki GSX 1100F
Het aluminium frame is opgehaald en is onderweg naar uiteindelijk Finland. Pixie heeft haar portie bezoek knuffels weer gehad en Noppie ligt buiten te genieten van de zon.
Net wat gegeten, straks nog kort rondje met Pixie en dan is het goed geweest voor vandaag..veels te warm
eelke schreef: Ha brommers!
Mijn eerste was d'r zo een;
Maar die had straalzand in de tank en heb ik na veel gedoe uiteindelijk maar een paar maanden gehad. En toen kwam de volgende;
![]()
Fido schreef: Pssssst even tussen alle extreme niet gezonde drukte er tussen uit gepiept. Helaas lukt het me niet om foto's te plaatsen maar hier wat tekst voor de beeldvormingHeel veel plezier Edith en geniet er, ondanks je knie toch maar fijn van.
Ik lig, zit, hang in bikini rustig aan te doen in verband met operatie kniegewricht gehad ruim een week terug en om lichtgevend wit een ietwat rood bruin?? kleurtje te geven. De twee bloterikken wisselen het afsnuffelen van een vakantietuin en relaxed liggen in zon of schaduw af. Terwijl wederhelft met Google (de hond) hoog in de bergen in de sneeuw lopen te wandelen.
Straks wordt ik opgehaald en gaan we aan de Jausen platte
ra ra waar zijn wij?![]()