Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

judith1967 schreef: En weet je al meer?? :biggrin2:
ja, en was het vergeten het hier te melden, sorry. Even opzoeken....

Edit: Hoi Annemarie, ik kan geen sneltest voor de rabiestiter doen. Maar als ze al geënt zijn is dat ook niet zo zinvol.
de gewone titers zijn 36 euro per titer. als je echt de rabiestiter bepaald wilt hebben, moet ik dat naar een laboratorium sturen en dat kost ongeveer 100 euro per hond en dan heb ik echt een buis bloed nodig.
Laatst gewijzigd door Annemarie Rijnveld op di 29 apr 2014, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Nicole69 schreef: Hallo allemaal,

Ik sta gepland voor 12.10 uur en zou graag wat later willen ivm een cursus die ik met mijn hond volg.

Is er iemand, die eventueel met mij zou willen ruilen? Zodat ik wat later aan de beurt ben?

Hoor het graag.

Groetjes Nicole
10.20 Mara M ........................ 1 hond
12.10 Nicole69 .................. 3 honden
12.45 Annemarie Rijnveld ....... 2 honden

Hoi, als het je helpt, kan je wel met mij ruilen...

Naomi, kan je even naar jouw tijd kijken? Jij bent een stuk vroeger aan de beurt dan ik, maar als je met mij meerijdt, is het beter dat wij wat dichter bij elkaar komen te staan...hoe op te lossen?
Nicole69 schreef: Als dat zou lukken Annemarie, zou dat heel fijn zijn. Kwart voor 1 moet ik kunnen halen.

Kunnen we dat zo afspreken? Geef ik het officieel door aan de planning.
OK, ik heb inmiddels bij mij thuis de tijd al aangepast....ik wacht nog op antwoord van Naomi, ben bang dat ze het bericht nog niet heeft gelezen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door