Annemarie Rijnveld schreef: OK, dan zal het bericht wel zijn aangekomen. Misschien is zij er op het moment niet. Zeker, ik laat het antwoord weten.En weet je al meer??

Moderator: Lizzy
Annemarie Rijnveld schreef: OK, dan zal het bericht wel zijn aangekomen. Misschien is zij er op het moment niet. Zeker, ik laat het antwoord weten.En weet je al meer??
judith1967 schreef: En weet je al meer??ja, en was het vergeten het hier te melden, sorry. Even opzoeken....![]()
DebbieV schreef: Wij gaan woensdag naar Katwijk, stonden hier op de reserve lijst dus daar kunnen wij vanaf.Dat is goed hoor . zal je eraf halen !
Nicole69 schreef: Hallo allemaal,10.20 Mara M ........................ 1 hond
Ik sta gepland voor 12.10 uur en zou graag wat later willen ivm een cursus die ik met mijn hond volg.
Is er iemand, die eventueel met mij zou willen ruilen? Zodat ik wat later aan de beurt ben?
Hoor het graag.
Groetjes Nicole
Nicole69 schreef: Als dat zou lukken Annemarie, zou dat heel fijn zijn. Kwart voor 1 moet ik kunnen halen.OK, ik heb inmiddels bij mij thuis de tijd al aangepast....ik wacht nog op antwoord van Naomi, ben bang dat ze het bericht nog niet heeft gelezen.
Kunnen we dat zo afspreken? Geef ik het officieel door aan de planning.