Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
marjan23 schreef: Als je er 's nachts last van krijgt leg dan maar een in 4 gesneden (scherpe) ui naast je bed.ik reageer daar zo heftig op met mijn ogen, dat een ui voor mij niet te doen is
Ruisje schreef: Dampo moet je onder je voeten smeren als je naar bed gaat. Op de borstkas heb ik er last van en onder je voeten niet en het werkt ook nog veel beter.Apart, hoe werkt het dan als je het onder je voeten smeert?
Beterschap, Miet!
nova schreef: ik reageer daar zo heftig op met mijn ogen, dat een ui voor mij niet te doen isuien zijn echt brrrr ivm de dikke ogen.![]()
Lil schreef: Apart, hoe werkt het dan als je het onder je voeten smeert?Ik heb geen idee hoe het werkt, ooit eens ergens gelezen en gewoon geprobeerd...
Zal ik in ieder geval geen hyperreactiviteit op krijgen zo ver van mijn neus vandaan.
Ruisje schreef: Ik heb geen idee hoe het werkt, ooit eens ergens gelezen en gewoon geprobeerd...Ik gok zomaar dat afgezien van je loopdelen de huis onder je voet dunner is en de Dampo dus sneller opneemt. (Denkt aan kietelen onder de voeten)
Maar het werkt echt! Bij hoesten, slijm, verstopte- en loopneus, noem maar op, hahahaha. Afgelopen winter had ik het allemaal. Vreselijk! Ik smeerde een dikke laag dampo onder m'n voeten, sokken erover aan en slapen. Alleen wat extra vitamine C erbij geslikt en na 2 dagen (en nachten) was ik weer beter.![]()
Mini's 3-tal schreef: Ik gok zomaar dat afgezien van je loopdelen de huis onder je voet dunner is en de Dampo dus sneller opneemt. (Denkt aan kietelen onder de voeten)Zal het niet iets te maken hebben met voetreflex-en-nog-wat ??? Dat alle organen en lichaamsdelen in verbinding staan met een plekje op je voetzool...
Ruisje schreef: Zal het niet iets te maken hebben met voetreflex-en-nog-wat ??? Dat alle organen en lichaamsdelen in verbinding staan met een plekje op je voetzool...Dat was mijn 2e gok