Jane is nu 1,5 jaar. ong. 2-3 maanden geleden ook foto;s gemaakt i.v.m. kreupelheid. Daar kwam groeipijnen uit (heb dit ook zelf op de foto gezien). De ellebogen zagen er toen helemaal goed uit. Nu ong. 3 maanden heeft ze aan allebei de ellebogen ED (Ok de groeipijnen waren nog iets te zien op de foto). Ze heeft nu geen last, maar zodra ze last krijgt moet ze naar dr. How in Den haag. Die doet dus 1 poot tegelijk. Mijn oudere hond Mike is ook aan zijn ellebogen geholpen, nadat mijn schoonvader hem had aangereden bij ons op het terrein (de l*l). Ook 1 poot tegelijk. Die heeft hier verder niets aan overgehouden. Zou ik hem dan ook glucosamine moeten geven trouwens?
[/quote]
Ik zou hem inderdaad ook lekker glucosamine/chondroïtine geven, baat het niet schaadt het niet.
Ik geef Yari 1 capsule per dag van het merk All in One, verkrijgbaar bij reformzaak voor 18.95 euro (60 caps).
Deze heeft een goede verhouding van glucosamine/ chondroïtine heb ik begrepen (aldus een vertegenwoordiger van Puur Natuur) en er zit verder geen calciumverbinding of wat dan ook in, want daar ben ik ook niet zo happig op.
Ook is mij verteld dat het beter is een middel te geven wat dus glucosamine èn chondroïtine bevat omdat dit daardoor ook ontstekingsremmend zou werken. Zeker als je het in combinatie met visolie geeft.
Ik zal voor je duimen dat een operatie niet nodig is. Dikke knuf aan je kanjers!