Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nou ik zit nu aan mijn eerste smoothie. Ik vind em een beetje bitter met een hele limoen erin. De volgende keer gaat er maar een halve in.
Nog steeds heel blij met mujn versapers. Ik merk alleen wel dat ie moeite heeft met bleekselderij.  Daar verstopt het pulpgat van. Eens kijken wat we daarvoor kunnen verzinnen.
Ik heb ook een glas appelsap gemaakt en die in de koelkast gezet. Eens uitproberen hoe lang die goed blijft. Bij mijn philips werd het binnen 10 minuten bruin.
Ik had er een extra peer in gedaan en een iets groter stuk komkommer (waren ook maar kleine peertjes...) en geboost met tarwegras en chiazaadjes. Vanavond maar de ongebooste versie proberen :) Ik heb nu wel behoefte aan sapje 2/3 dus dat ga ik zo maar maken.. ben benieuwd hoe die is!
Soep is bijna klaar. Ik heb er ook een paar asperges en verse erwten uit de tuin bij gedaan.
De appelsaptest was ook geslaagd. De appelsap was nog steeds appelsap. Alleen het bovenste gedeelte van het schuim was een klein beetje bruin geworden. De kwaliteit van het sap is dus inderdaad stukken beter uit een slowjuicer.
[quote="hannabelgje"]
Soep is bijna klaar. Ik heb er ook een paar asperges en verse erwten uit de tuin bij gedaan.
De appelsaptest was ook geslaagd. De appelsap was nog steeds appelsap. Alleen het bovenste gedeelte van het schuim was een klein beetje bruin geworden. De kwaliteit van het sap is dus inderdaad stukken beter uit een slowjuicer.
[/quote]

Das mooi want daar doe je het voor toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door