Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Computer technisch ook nog. Er staan prive documenten openbaar op het intranet, waar alle medewerkers bij kunnen (zijn er 1000 ofzo?) en toen ik om hulp vroeg met een foefje voor exces keken ze mee in mijn computer, veranderden dingen die niet veranderd moesten worden, klikte op afsluiten zonder op slaan, en toen waren alle wijzigingen weg. Ik was net 3 kwartier daarin aan het werken geweest en had net dat weekrooster af.

Kon ik weer opnieuw beginnen :P

Ik zal het hier eens vragen;
In excel wil ik een rij (in dit geval met namen) 'vastzetten' zodat deze bovenaan zichtbaar blijven als je naar beneden scrolt. Weet iemand hoe dat moet?
Door hannabelgje
eelke schreef: Computer technisch ook nog. Er staan prive documenten openbaar op het intranet, waar alle medewerkers bij kunnen (zijn er 1000 ofzo?) en toen ik om hulp vroeg met een foefje voor exces keken ze mee in mijn computer, veranderden dingen die niet veranderd moesten worden, klikte op afsluiten zonder op slaan, en toen waren alle wijzigingen weg. Ik was net 3 kwartier daarin aan het werken geweest en had net dat weekrooster af.

Kon ik weer opnieuw beginnen :P

Ik zal het hier eens vragen;
In excel wil ik een rij (in dit geval met namen) 'vastzetten' zodat deze bovenaan zichtbaar blijven als je naar beneden scrolt. Weet iemand hoe dat moet?
Tabblad beeld en dan de functie blokkeren gebruiken. Daar kun je rijen of kolommen mee vast zetten.
Door eelke
hannabelgje schreef: Tabblad beeld en dan de functie blokkeren gebruiken. Daar kun je rijen of kolommen mee vast zetten.

Ah, die ga ik ff opschrijven en zo eens proberen!
Dus mijn rijtje namen bovenaan blijft dan zichtbaar als ik door het rooster naar beneden scrol? Tof!
Mini's 3-tal schreef: Dank u, eigenlijk gaat het prima, maar dacht, wie niet waagt, wie niet wint :biggrin2: ::)
;D je moet ook alles uit het leven halen, goed bezig jij!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door