Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Potjepietjes, d'r gaat vanalles mis op mijn werk. BoooeeehhhNou jij ook een knuffel dan!![]()
eelke schreef: Potjepietjes, d'r gaat vanalles mis op mijn werk. BoooeeehhhHier ook al![]()
eelke schreef: Computer technisch ook nog. Er staan prive documenten openbaar op het intranet, waar alle medewerkers bij kunnen (zijn er 1000 ofzo?) en toen ik om hulp vroeg met een foefje voor exces keken ze mee in mijn computer, veranderden dingen die niet veranderd moesten worden, klikte op afsluiten zonder op slaan, en toen waren alle wijzigingen weg. Ik was net 3 kwartier daarin aan het werken geweest en had net dat weekrooster af.Tabblad beeld en dan de functie blokkeren gebruiken. Daar kun je rijen of kolommen mee vast zetten.
Kon ik weer opnieuw beginnen
Ik zal het hier eens vragen;
In excel wil ik een rij (in dit geval met namen) 'vastzetten' zodat deze bovenaan zichtbaar blijven als je naar beneden scrolt. Weet iemand hoe dat moet?
Kim_S schreef: Ik heb er nog meer hoor, vangen!Dank u, eigenlijk gaat het prima, maar dacht, wie niet waagt, wie niet wint![]()
hannabelgje schreef: Tabblad beeld en dan de functie blokkeren gebruiken. Daar kun je rijen of kolommen mee vast zetten.
Mini's 3-tal schreef: Dank u, eigenlijk gaat het prima, maar dacht, wie niet waagt, wie niet wint![]()
![]()
Angelique schreef: HIer ook![]()
Mini's 3-tal schreef: Dank u, eigenlijk gaat het prima, maar dacht, wie niet waagt, wie niet wintAch, ik heb er toch zat![]()
![]()