Ronald schreef: Tja, de combinatie van IQ en Foppe in één zin is niet echt een bekende combinatie...Nou daar komt het IQ van Foppe. Men nemen tennisballen en kleine beer met Foppe. Foppe is dol op ballen en kleine beer ook. Maar Foppe vindt kleine beer niet klein dus ook al zwemt hij veel harder, als kleine beer als eerste plompt waagt hij zijn leven niet. En tja dan hem je max een bal en er kunnen er zeker drie in zijn mond. Foppe zijn IQ was zo hoog dat hij met bal de vaart over is gezwommen en net deed alsof hij moest kakken. Bal van Kleine beer was weer netjes teruggelegd en gooide ik de vaart weerover. Plons deed Foppe twee meter zwemmen en hebbes, snel weer naar de kant. Uiteraard over land teruggekomen maar hij had er mooi twee.
Bij tante P probeer ik uit te leggen dat als ze in het water staat met bal in haar mond ze heel gek kam doen maar dat ik haar bal niet kan gooien. Verder snapt ze nog steeds niet dat de deur dicht gaat als ze als we binnen komen steeds als die iets open gaat haar poot er tegen aan duwt. Dat de kenneldeur niet open kan als ze haar lijf ervoor heeft is ook nog een leerproces. Ze heeft nog veel te leren, maar haar enorme hoofd is niet gevuld met IQ wel met veel eq.