Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Ronald schreef: Tja, de combinatie van IQ en Foppe in één zin is niet echt een bekende combinatie...
Nou daar komt het IQ van Foppe. Men nemen tennisballen en kleine beer met Foppe. Foppe is dol op ballen en kleine beer ook. Maar Foppe vindt kleine beer niet klein dus ook al zwemt hij veel harder, als kleine beer als eerste plompt waagt hij zijn leven niet. En tja dan hem je max een bal en er kunnen er zeker drie in zijn mond. Foppe zijn IQ was zo hoog dat hij met bal de vaart over is gezwommen en net deed alsof hij moest kakken. Bal van Kleine beer was weer netjes teruggelegd en gooide ik de vaart weerover. Plons deed Foppe twee meter zwemmen en hebbes, snel weer naar de kant. Uiteraard over land teruggekomen maar hij had er mooi twee.

Bij tante P probeer ik uit te leggen dat als ze in het water staat met bal in haar mond ze heel gek kam doen maar dat ik haar bal niet kan gooien. Verder snapt ze nog steeds niet dat de deur dicht gaat als ze als we binnen komen steeds als die iets open gaat haar poot er tegen aan duwt. Dat de kenneldeur niet open kan als ze haar lijf ervoor heeft is ook nog een leerproces. Ze heeft nog veel te leren, maar haar enorme hoofd is niet gevuld met IQ wel met veel eq.
Door zhiva
Mini's 3-tal schreef: Heb even gekeken met Google Streetview, daar kan ik echt wel komen met de vrachtwagen... Zal volgende keer regelen dat ik iets meer rijminuten over heb dan 5 (of hoeveel waren het er ook alweer?)
weet niet hoe groot jou vrachtwagen is, maar aangezien iedereen hier zijn auto aan de kant zet (voor huis dus ipv het parkeervak) kan je de draai in de hoeken niet maken  ;)  Vuilniswagen en brandweer hebben ook al behoorlijk verhitte discussies erover gehad  :-\
Door eelke
kira schreef: Nou daar komt het IQ van Foppe. Men nemen tennisballen en kleine beer met Foppe. Foppe is dol op ballen en kleine beer ook. Maar Foppe vindt kleine beer niet klein dus ook al zwemt hij veel harder, als kleine beer als eerste plompt waagt hij zijn leven niet. En tja dan hem je max een bal en er kunnen er zeker drie in zijn mond. Foppe zijn IQ was zo hoog dat hij met bal de vaart over is gezwommen en net deed alsof hij moest kakken. Bal van Kleine beer was weer netjes teruggelegd en gooide ik de vaart weerover. Plons deed Foppe twee meter zwemmen en hebbes, snel weer naar de kant. Uiteraard over land teruggekomen maar hij had er mooi twee.

Bij tante P probeer ik uit te leggen dat als ze in het water staat met bal in haar mond ze heel gek kam doen maar dat ik haar bal niet kan gooien. Verder snapt ze nog steeds niet dat de deur dicht gaat als ze als we binnen komen steeds als die iets open gaat haar poot er tegen aan duwt. Dat de kenneldeur niet open kan als ze haar lijf ervoor heeft is ook nog een leerproces. Ze heeft nog veel te leren, maar haar enorme hoofd is niet gevuld met IQ wel met veel eq.

Jeetje! Da's precies het omgekeerde van hier  :D
Door Neally
Foppe zijn IQ was zo hoog dat hij met bal de vaart over is gezwommen en net deed alsof hij moest kakken. Bal van Kleine beer was weer netjes teruggelegd en gooide ik de vaart weerover. Plons deed Foppe twee meter zwemmen en hebbes, snel weer naar de kant. Uiteraard over land teruggekomen maar hij had er mooi twee.
Slim ding.  :D
Boodschapjes gedaan. Ik trakteer morgen op een bbq vanwege mijn verjaardag afgelopen week. Dadelijk ga ik fijn uit eten met schoonzus, broer en de twee kinders. Veel zin in. En dan op tijd naar bed. Na heel veel veel te korte nachtjes afgelopen week zijn de batterijtjes behoorlijk leeg aan het raken.
Door eelke
hannabelgje schreef: Boodschapjes gedaan. Ik trakteer morgen op een bbq vanwege mijn verjaardag afgelopen week. Dadelijk ga ik fijn uit eten met schoonzus, broer en de twee kinders. Veel zin in. En dan op tijd naar bed. Na heel veel veel te korte nachtjes afgelopen week zijn de batterijtjes behoorlijk leeg aan het raken.
Ah, de gemoederen zijn weer oké dus :)

De c1000 had geen smuldier kip, die wilde ik geven ivm Joep zijn maag perikelen. Voor vandaag hebben we nog een rol van degomeat, dus morgen maar even langs de jumbo dan...
Door eelke
koekje schreef: Nee, de sovjetwinkel heeft dat niet. De AH naast de Aldi wel.
Hebben die dat weer terug in hun assortiment dan? Die hadden smuldier toch d'r uitgejopt?
Door koekje
Geen idee. Ik was er toevallig een paar weken geleden (ik kom normaal zo goed als nooit bij de AH) en meneer ging naar de Aldi. Ik zag er smuldier en ook de kipversie in de vriezer liggen.
Door eelke
koekje schreef: Geen idee. Ik was er toevallig een paar weken geleden (ik kom normaal zo goed als nooit bij de AH) en meneer ging naar de Aldi. Ik zag er smuldier en ook de kipversie in de vriezer liggen.

Oh dan zal dat wel inderdaad, ook handig! Dat het uit het assortiment ging was toen Gijs nog een klein pupje was en dus al weer een tijdje geleden :)

Net een ronde buiten gedaan en afgesloten met een ijsje bij de cafetaria. Alle ijsjes die ik eigenlijk wilde hadden ze niet meer, en toen ik uiteindelijk 'dan maar' een magnum white had ging het regenen en moesten we haast naar huis rennen  :biggrin2: maar verder mocht het de pret niet drukken!
Door koekje
Ik ben al bijzonder actief geweest.
Kind aan de oortjes in bad gedaan, meneer heeft bed afgehaald en ik ga nu eens nadenken over strontvlek uit het matras te krijgen. Tips zijn welkom.
Door TMG1961
Ik ga de lieslaarzen maar eens uit de opslag halen aangezien ze voor morgen echt heel veel regen voorspellen..plaatselijk meer dan 20 mm, dat is ruim 1/3 van de normale maandhoeveelheid voor mei en dat op 1 dag. Alsof we nog niet genoeg regen gehad hebben in mei  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door