Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Parelridder schreef: Getver, wat een manier van afzeggen.. En dan aansluitend blocken.. >:( Zelf vermoed ik dat ze in bozigheid op de ex dacht hem lekker een hak te zetten middels ver-huizen met hun kind. Allemaal invulling van mij, n.a.v. wat ik vaak hoor. In dat geval is er stomweg totaal geen rekening gehouden met dat er een 3e partij bij betrokken is en hoe dat voor jou is :-\
Maar goed, gelukkig heb je al een volgende geinteresseerde ;) Als het ook maar een beetje interessant is, gewoon gaan kijken bij elkaar. Mij heeft het iig heel veel geleerd over wat ik persé wel/niet zoek door allerlei huizen en buurten te bekijken. Dus zelfs als het dan niet is wat je hoopte, is het niet zinloos (en best leuk :) )
Heel veel succes en geluk!! Benieuwd naar de woning nabij WHG! Heb je gehoord waarom ze na jaren zoeken nog niets gevonden heeft? (kwestie van zeer gering aanbod of voldeed het nooit?)
Oh ik ga zeker kijken hoor! Mocht hij ook serieus geintresseerd zijn in mijn huis tenminste. Ik ben niet zo heel kieskeurig, wil wel genoeg ruimte voor de katten en een beetje nette buurt...verder sta ik overal voor open.
Er is weinig aanbod aan deze kant, en dat wat er is is vaak duur, onze huizen zijn qua huur net zo duur...daar heb vooral ik erg veel mazzel mee, zie dat maar eens te krijgen, een flat in Rotterdam tegen een schappelijke prijs  :)

Zoiets denk ik ook hoor, mss is ze terug bij dr ex ofzo, denk ook dat het er wel mee te maken heeft, want dat was ook de hoofd motivatie om te verkassen.
Door Pauline
Debbie1982 schreef: valt wel mee hoor. Brienenoordbrug over en bij Feyenoord eraf.

Spannend weer!
Da's vlakbij Nynke!! Tenminste... mijn mijn oosterse inslag dan.
Door Tanna
Pauline schreef: Da's vlakbij Nynke!! Tenminste... mijn mijn oosterse inslag dan.
Inderdaad, vlakbij Nynke.......en bij mij! Het wordt een heel clubje zo!
Door sella
Dat deze dan maar wel mag doorgaan als het klikt qua woonruimte beiderzijds.
Door kiara
Kunnen/mogen we geen topic openen met mensen die willen ruilen binnen bp zou wel leuk zijn
Ik wil hier ook graag weg richting drenthe
Door Tanna
kiara schreef: Kunnen/mogen we geen topic openen met mensen die willen ruilen binnen bp zou wel leuk zijn
Ik wil hier ook graag weg richting drenthe
Dat kan niet hoor, ik wil eerst!! ;) ;D
Door Martine-Tom
En zomaar vanuit het niks ineens weer iemand die reageerd :)
Waddinxveen dit keer, morgen even fotos uitwisselen, ben weer benieuwd  :biggrin2:
Door inni
Martine-Tom schreef: En zomaar vanuit het niks ineens weer iemand die reageerd :)
Waddinxveen dit keer, morgen even fotos uitwisselen, ben weer benieuwd  :biggrin2:
Ik duim!
Door kiara
Goh wat leuk Martine is het nou zo makkelijk huizen ruil? Heb het vroeger ooit is geprobeerd maar was een drama
Maar succes hoor
Door Martine-Tom
kiara schreef: Goh wat leuk Martine is het nou zo makkelijk huizen ruil? Heb het vroeger ooit is geprobeerd maar was een drama
Maar succes hoor
Ik heb geen idee, op papier is het makkelijk de praktijk hoop ik ooit achter te komen  :biggrin2:
Door Parelridder
kiara schreef: Goh wat leuk Martine is het nou zo makkelijk huizen ruil? Heb het vroeger ooit is geprobeerd maar was een drama
Maar succes hoor
Ik ben op die manier aan m'n huidige woning gekomen en dat was absoluut niet ingewikkeld. De woningbouwverenigingen stellen bepaalde voorwaarden - zoals gezinsgrootte, inkomen, etc - als je daaraan voldoet ga je gewoon 't huurcontract tekenen. Een wbv kan eisen dat je de woning aanvaard zoals de huurder 'm achterlaat (dat deden ze bij de ruil die ik maakte) dat maakt je dus verantwoordelijk voor de situatie zoals de ander 'm aan je over draagt. Maar al het achterstallige qua onderhoud, omdat de vorige huurder het nooit meldde, hebben ze bijv. direct en goed opgeknapt n.a.v. mijn melding er van.
Het kan alleen even doorzetten zijn om een ruil te vinden waar beiden partijen ook écht aan willen beginnen, dat kan best eens teleurstellend zijn als je het zelf giga ziet zitten en de ander ook werkelijk geinteresseerd lijkt. Maar goed, rustig door zoeken, op een dag is die match ineens daar :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door