Parelridder schreef: Getver, wat een manier van afzeggen.. En dan aansluitend blocken..Oh ik ga zeker kijken hoor! Mocht hij ook serieus geintresseerd zijn in mijn huis tenminste. Ik ben niet zo heel kieskeurig, wil wel genoeg ruimte voor de katten en een beetje nette buurt...verder sta ik overal voor open.Zelf vermoed ik dat ze in bozigheid op de ex dacht hem lekker een hak te zetten middels ver-huizen met hun kind. Allemaal invulling van mij, n.a.v. wat ik vaak hoor. In dat geval is er stomweg totaal geen rekening gehouden met dat er een 3e partij bij betrokken is en hoe dat voor jou is
![]()
Maar goed, gelukkig heb je al een volgende geinteresseerdeAls het ook maar een beetje interessant is, gewoon gaan kijken bij elkaar. Mij heeft het iig heel veel geleerd over wat ik persé wel/niet zoek door allerlei huizen en buurten te bekijken. Dus zelfs als het dan niet is wat je hoopte, is het niet zinloos (en best leuk
)
Heel veel succes en geluk!! Benieuwd naar de woning nabij WHG! Heb je gehoord waarom ze na jaren zoeken nog niets gevonden heeft? (kwestie van zeer gering aanbod of voldeed het nooit?)
Er is weinig aanbod aan deze kant, en dat wat er is is vaak duur, onze huizen zijn qua huur net zo duur...daar heb vooral ik erg veel mazzel mee, zie dat maar eens te krijgen, een flat in Rotterdam tegen een schappelijke prijs

Zoiets denk ik ook hoor, mss is ze terug bij dr ex ofzo, denk ook dat het er wel mee te maken heeft, want dat was ook de hoofd motivatie om te verkassen.