Anne in Duitsland schreef: Theoooooo!JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Ik zou huur gaan vragen![]()
![]()
Dit klinkt goed!
Wel even helemaal achter aansluiten vrees ik: in september zijn we met een andere grote klus bezig, daarna kun je niet meer de grond in komen hier (wegens brrr) en voor die tijd hebben we krakers.Maar u staat genoteerd!
![]()
Mini's 3-tal schreef: Ik zou huur gaan vragenEn dan die twee kleine meisjes in hun eentje in het huis laten wonen? Als dat maar geen ongelukken geeft.En voor de die-hards de bergkelder
![]()
zhiva schreef: dank voor de felicitaties van wederlief, de knuffel van Charlie mag hij aan Mini geven. Wederlief ontvangt de knuffel liever van MaxiTssss ondankbaar, Charlie is diep gekwetst.
Gezellig gebbq-ed en voor de 1e drup viel was net alles opgeruimd. Goede timing dus![]()
Morgen weer lekker aan het werk, ik heb echt genoten de afgelopen dagen. Heerlijk zo'n minibreak!![]()
Mini's 3-tal schreef: Ik zou huur gaan vragenHee ga je lekker?En voor de die-hards de bergkelder
![]()
Inge en Bono schreef: Dat duurt wel echt heel lang, sterkte Nynke!Dat kun je wel zeggen
eelke schreef: Heb m'n latex pakje weer aangetrokkenDat klinkt echt heel erg als meesteres Eelke![]()
koekje schreef: Dat klinkt echt heel erg als meesteres EelkeJa nou he!![]()