Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Anne in Duitsland schreef: :D :D :D Dit klinkt goed!

Wel even helemaal achter aansluiten vrees ik: in september zijn we met een andere grote klus bezig, daarna kun je niet meer de grond in komen hier (wegens brrr) en voor die tijd hebben we krakers. :biggrin2: Maar u staat genoteerd! :naughty:
Ik zou huur gaan vragen :biggrin2: En voor de die-hards de bergkelder ::)
Door zhiva
dank voor de felicitaties van wederlief, de knuffel van Charlie mag hij aan Mini geven. Wederlief ontvangt de knuffel liever van Maxi  :P

Gezellig gebbq-ed en voor de 1e drup viel was net alles opgeruimd. Goede timing dus  ;)
Morgen weer lekker aan het werk, ik heb echt genoten de afgelopen dagen. Heerlijk zo'n minibreak!  :)
zhiva schreef: dank voor de felicitaties van wederlief, de knuffel van Charlie mag hij aan Mini geven. Wederlief ontvangt de knuffel liever van Maxi  :P

Gezellig gebbq-ed en voor de 1e drup viel was net alles opgeruimd. Goede timing dus  ;)
Morgen weer lekker aan het werk, ik heb echt genoten de afgelopen dagen. Heerlijk zo'n minibreak!  :)
Tssss ondankbaar, Charlie is diep gekwetst. >:(

Klinkt als een fijne dag zo, heerlijk hoor!
Door Nynke
Lekker geslapen en om 12 uur werd ik wakker van de wind die aantrok en gedonder in de verte en na 5 minuutjes begon het toch te plensen :o :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle:  Geweldig !!! 

Vandaag drukke werkdag  :) :)

Zit nog steeds aan de pijnstillers vanwege mijn wang (ex-kies), echt bizar hoe lang het duurt voor die pijn weg is !!!
Door Nynke
Inge en Bono schreef: Dat duurt wel echt heel lang, sterkte Nynke!
Dat kun je wel zeggen  :-\ :-\ 

OT: Heerlijke ochtendrit gehad en nu even een paar slaplanten in de tuin planten, daarna met de wolfjes een kort rondje maken en dan vanmiddag een paar schoolkinderen naar huis brengen  :P :P
Door TMG1961
http://www.nu.nl/binnenland/3781313/rec ... rtsen.html

Belachelijk en al helemaal de redenatie: De wet zal de fokkers "ernstig financieel" treffen en het is niet duidelijk of ze daar een goede vergoeding voor krijgen, aldus de rechters.

Ze hebben verdorie nog 10 jaar de tijd om iets anders te zoeken. Als je ontslagen wordt of bedrijf gaat failliet heb je geen 10 jaar om rustig uit te kijken naar iets anders voordat het zo ver is.

Maar dit krijg je als geld belangrijker is dan al het andere  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door