Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Martine-Tom schreef: *zet Anne stemmetje op*

Ohhhh wat mooi zeg, jeetje zo goed kan meneer Anne dat niet hoor..Theo als je nou eens zin hebt in vakantie, van alle gemakken voorzien, kost en inwoning in het mooie (Dl...Zweden??) zou je dan alsjeblieft voor ons ook zo'n fenomenaal kattenverblijf willen bouwen?

(En Theo....werkt het?? :biggrin2:)
ehhh...nee nog steeds niet

Mini's 3-tal schreef: Theo is dat niet gewend :tease:
Theo is wel meer niet gewend  :biggrin2:
Martine-Tom schreef: *zet Anne stemmetje op*

Ohhhh wat mooi zeg, jeetje zo goed kan meneer Anne dat niet hoor..Theo als je nou eens zin hebt in vakantie, van alle gemakken voorzien, kost en inwoning in het mooie (Dl...Zweden??) zou je dan alsjeblieft voor ons ook zo'n fenomenaal kattenverblijf willen bouwen?

(En Theo....werkt het?? :biggrin2:)
Als het even kan, allebei. :biggrin2:
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Da's fijn, maar ondertussen heb ik nog steeds geen kattenren. >:(
Ik heb mn best gedaan Anne, maar hij trapt er niet in  :-\
TMG1961 schreef: ohhhh..had ik niet door.
Zulke dingen heb ik moeite mee, net als dingen die als grap bedoelt zijn, dat begrijp ik ook niet. Ben wat dat betreft een beetje als sheldon cooper, die dingen heb ik nooit begrepen
Ik zal m'n smileys voortaan wat zorgvuldiger kiezen. :biggrin2:
sella schreef: Ik wil wel overleggen of wij een klusvakantie in zweden willen 8)
:D :D :D Dit klinkt goed!

Wel even helemaal achter aansluiten vrees ik: in september zijn we met een andere grote klus bezig, daarna kun je niet meer de grond in komen hier (wegens brrr) en voor die tijd hebben we krakers. :biggrin2: Maar u staat genoteerd! :naughty:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door