Anne in Duitsland schreef: Ehm, het was eigenlijk bedoeld als emotionele chantage.Theo is dat niet gewend![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Ehm, het was eigenlijk bedoeld als emotionele chantage.Theo is dat niet gewend![]()
Anne in Duitsland schreef: Ehm, het was eigenlijk bedoeld als emotionele chantage.Vandaar dat ik het al probeerde te sussen 8)![]()
Martine-Tom schreef: *zet Anne stemmetje op*ehhh...nee nog steeds niet
Ohhhh wat mooi zeg, jeetje zo goed kan meneer Anne dat niet hoor..Theo als je nou eens zin hebt in vakantie, van alle gemakken voorzien, kost en inwoning in het mooie (Dl...Zweden??) zou je dan alsjeblieft voor ons ook zo'n fenomenaal kattenverblijf willen bouwen?
(En Theo....werkt het??)
Mini's 3-tal schreef: Theo is dat niet gewendTheo is wel meer niet gewend![]()
Kim_S schreef: Vandaar dat ik het al probeerde te sussen 8)Da's fijn, maar ondertussen heb ik nog steeds geen kattenren.
Martine-Tom schreef: *zet Anne stemmetje op*Als het even kan, allebei.
Ohhhh wat mooi zeg, jeetje zo goed kan meneer Anne dat niet hoor..Theo als je nou eens zin hebt in vakantie, van alle gemakken voorzien, kost en inwoning in het mooie (Dl...Zweden??) zou je dan alsjeblieft voor ons ook zo'n fenomenaal kattenverblijf willen bouwen?
(En Theo....werkt het??)
Anne in Duitsland schreef: Da's fijn, maar ondertussen heb ik nog steeds geen kattenren.Ik heb mn best gedaan Anne, maar hij trapt er niet in![]()
TMG1961 schreef: ohhhh..had ik niet door.Ik zal m'n smileys voortaan wat zorgvuldiger kiezen.
Zulke dingen heb ik moeite mee, net als dingen die als grap bedoelt zijn, dat begrijp ik ook niet. Ben wat dat betreft een beetje als sheldon cooper, die dingen heb ik nooit begrepen
Anne in Duitsland schreef: Da's fijn, maar ondertussen heb ik nog steeds geen kattenren.![]()
Anne in Duitsland schreef: Als het even kan, allebei.Misschien wil Theo eerst nog even iets makkelijkers doen als oefening; een balkon katproof maken bijvoorbeeld?![]()
Maxi's 3-tal schreef: Misschien wil Theo eerst nog even iets makkelijkers doen als oefening; een balkon katproof maken bijvoorbeeld?Wilden Mini en jij niet op vakantie deze kant op komen?![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Wilden Mini en jij niet op vakantie deze kant op komen?Nee, geen tijd, er moet een balkon katproof gemaakt worden.![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Nee, geen tijd, er moet een balkon katproof gemaakt worden.Theoooooo!![]()
sella schreef: Ik wil wel overleggen of wij een klusvakantie in zweden willen 8)