Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mini's 3-tal schreef: Ben bang dat ik daar bevestigend op moet antwoorden...
Wil je het per pb??  8) 

OT: Lekker gewerkt na rusteloze nacht en nu effies met de wolfjes naar buiten, hoewel Jeppe nog heel deep asleep is. Zoals gewoonlijk  :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping:
Door Neally
TMG1961 schreef: het terras is afgezet. Het is niet perfect en er moet nog een net over en op 1 plaats nog klein stukje dichtgemaakt worden maar het grote werk is klaar.

Afbeelding
Je hebt handig gebruikt gemaakt van de dingen in je tuin, goed man. Kan Noppie lekker buiten.  ;) De dame is aan het keuren zo te zien.  :biggrin2:
Door Cathelijn
Lekker gespeurd met Ilan, het was weer pittig, dus goed gewerkt  :biggrin2: Toen 60 kg vlees in de vriezer gepropt en eens fris gedouched  ::)
Nu ga ik Ilan naar mijn ouders brengen en zelf werken. Altijd lastig om na zo'n ochtend weer om te schakelen in werk-stand  :-\
Door TMG1961
Daantje schreef: Wow Theo ,wat mooi gemaakt .
Wat een werk ! 8)

Zit er ook een deur of hekje in ?
De 2 stukken waar de schuine latten in zitten zijn poortjes, heb die met 3 scharnieren vastgezet aan de paal.
Een kan naar 1 kant open en de andere naar 2 kanten. Moet bij 1 alleen nog een slot maken.
Kim_S schreef: Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik mijn Bob der Baumeister wel even langs gestuurd om te helpen  :biggrin2:
Die mag in augustus zijn licht even laten schijnen over dat lapje grond rond het huis in Zweden. :biggrin2: En verder zijn jullie tussendoor natuurlijk van harte welkom in Laiptsch!  :whistle:
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op di 20 mei 2014, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Daantje
TMG1961 schreef: De 2 stukken waar de schuine latten in zitten zijn poortjes, heb die met 3 scharnieren vastgezet aan de paal.
Een kan naar 1 kant open en de andere naar 2 kanten. Moet bij 1 alleen nog een slot maken.
*kijkt weer opnieuw naar de foto's*

Zo zeg ,dat ziet er heel stevig uit en super handig gemaakt  O0
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Die mag in augustus zijn licht even laten schijnen over dat lapje grond rond het huis in Zweden. :biggrin2: En verder zijn jullie tussendoor natuurlijk van harte welkom in Laiptsch!  :whistle:
Voor en na de vakantie moet ie natuurlijk wel arbeiten hè  ::)
Maar gaan we heus een keer doen, rondje Laiptsch. Als de tuin kat-proof is  :biggrin2:
Door TMG1961
Anne in Duitsland schreef: Ehm, het was eigenlijk bedoeld als emotionele chantage. >:(
ohhhh..had ik niet door.
Zulke dingen heb ik moeite mee, net als dingen die als grap bedoelt zijn, dat begrijp ik ook niet. Ben wat dat betreft een beetje als sheldon cooper, die dingen heb ik nooit begrepen
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Ehm, het was eigenlijk bedoeld als emotionele chantage. >:(
*zet Anne stemmetje op*

Ohhhh wat mooi zeg, jeetje zo goed kan meneer Anne dat niet hoor..Theo als je nou eens zin hebt in vakantie, van alle gemakken voorzien, kost en inwoning in het mooie (Dl...Zweden??) zou je dan alsjeblieft voor ons ook zo'n fenomenaal kattenverblijf willen bouwen?

(En Theo....werkt het?? :biggrin2:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door