Mini's 3-tal schreef: Ben bang dat ik daar bevestigend op moet antwoorden...Wil je het per pb?? 8)
OT: Lekker gewerkt na rusteloze nacht en nu effies met de wolfjes naar buiten, hoewel Jeppe nog heel deep asleep is. Zoals gewoonlijk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Ben bang dat ik daar bevestigend op moet antwoorden...Wil je het per pb?? 8)
TMG1961 schreef: het terras is afgezet. Het is niet perfect en er moet nog een net over en op 1 plaats nog klein stukje dichtgemaakt worden maar het grote werk is klaar.Je hebt handig gebruikt gemaakt van de dingen in je tuin, goed man. Kan Noppie lekker buiten.
![]()
Daantje schreef: Wow Theo ,wat mooi gemaakt .De 2 stukken waar de schuine latten in zitten zijn poortjes, heb die met 3 scharnieren vastgezet aan de paal.
Wat een werk ! 8)
Zit er ook een deur of hekje in ?
Anne in Duitsland schreef: Zo, dat ziet er puik uit, Theo! Je hebt zeker geen zin het trucje te herhalen met een tuin van 600 m2...![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef:Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik mijn Bob der Baumeister wel even langs gestuurd om te helpen![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik mijn Bob der Baumeister wel even langs gestuurd om te helpenDie mag in augustus zijn licht even laten schijnen over dat lapje grond rond het huis in Zweden.![]()
TMG1961 schreef: De 2 stukken waar de schuine latten in zitten zijn poortjes, heb die met 3 scharnieren vastgezet aan de paal.*kijkt weer opnieuw naar de foto's*
Een kan naar 1 kant open en de andere naar 2 kanten. Moet bij 1 alleen nog een slot maken.
Anne in Duitsland schreef:nou nou..geeft even de doos met tissues door om traantjes af te vegen![]()
![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Die mag in augustus zijn licht even laten schijnen over dat lapje grond rond het huis in Zweden.Voor en na de vakantie moet ie natuurlijk wel arbeiten hèEn verder zijn jullie tussendoor natuurlijk van harte welkom in Laiptsch!
![]()
TMG1961 schreef: nou nou..geeft even de doos met tissues door om traantjes af te vegenEhm, het was eigenlijk bedoeld als emotionele chantage.
Anne in Duitsland schreef: Ehm, het was eigenlijk bedoeld als emotionele chantage.ohhhh..had ik niet door.![]()
Anne in Duitsland schreef: Ehm, het was eigenlijk bedoeld als emotionele chantage.*zet Anne stemmetje op*![]()