Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Khari
Thurin schreef: iemand een idee hoe ik aan gedroogde en nog enigzins betaalbare bullepezen kan komen?
Kijk eens in het topic van Floris
Door Daiven
joel schreef: Op 12 maart komt versvoer weer bij mij een bestelling afleveren.
Voor degene die willen mee bestellen: dat kan :)

Vul bij opmerking even in dat het om een groeps bestelling gaat op mijn naam en adres.
( pb me even , dan mail ik je mn adres)
Even voor de zekerheid checken hoor, maar is dit van Versvoer.nl?
Door Dwarreltje
Vanaf de 24e woon ik bij Doorn/Leersum. Gewoon het ene bos ingeruild voor het andere ::) :biggrin2:
Nou wordt het volgende week dus even druk en heb ook een redelijk volle vriezer die verhuisd wordt  :-\, maar ik zal dan vrij snel weer pens en eendennekken nodig hebben. Ben er bijna doorheen (voor het drogen).
Iemand die een lijntje weet/heeft/van plan is? Liefste lamspens, maar rund mag ook.
Door Miranda 1
Ik ga bestellen bij kiezebrink en als het goed is komen ze in week 24. Ze hebben zowel lamspens als eendennekken. De prijslijst kun je vinden op hun site.
Ik woon in houten
Door Dwarreltje
Miranda 1 schreef: Ik ga bestellen bij kiezebrink en als het goed is komen ze in week 24. Ze hebben zowel lamspens als eendennekken. De prijslijst kun je vinden op hun site.
Ik woon in houten
Dank je voor het aanbod Miranda, maar heb toch maar gekozen voor een lijntje verder weg. De prijzen van Kiezebrink vind ik nogal wat, vergeleken met de lijntjes die ik gewend ben.
Door Thurin
Is er hier iemand van ons die mee besteld heeft met het konijn topic wat 24 mei geleverd word bij Nieuwegeiin langs de A2?
Door Audrey
IK woon in Amersfoort en wil graag gaan drogen voor mijn hondjes. Miranda volgens mij ken ik jou van het golden retriever forum (Dusty en Freddy?)
Ik weet nog niet precies hoe dit hier allemaal werkt en hoe ik me voor een bestelling kan aanmelden
Door Dwarreltje
Audrey schreef: IK woon in Amersfoort en wil graag gaan drogen voor mijn hondjes. Miranda volgens mij ken ik jou van het golden retriever forum (Dusty en Freddy?)
Ik weet nog niet precies hoe dit hier allemaal werkt en hoe ik me voor een bestelling kan aanmelden
Je kijkt wat je nodig hebt/wilt bestellen en welke stopplaats voor jou het beste uitkomt. Dan meld je je bestelling hier, inclusief waar het eruit mag. En kijkt even wanneer je uiterlijk betaald moet hebben. Meestal gaan de betaalgegevens per PB. Op tijd betalen een must want de organisator van het lijntje kan moeilijk alles voorschieten, dus niet betaald is niet besteld.
Kleine waarschuwing: gezien het aantal lijntjes en meestal de mooie kwaliteit, bestaat er gerede kans op hebzucht, die meestal de vriezer(s) te boven gaat :roflmao:
Door Miranda 1
Audrey schreef: IK woon in Amersfoort en wil graag gaan drogen voor mijn hondjes. Miranda volgens mij ken ik jou van het golden retriever forum (Dusty en Freddy?)
Hoi Audrey leuk dat je er ook bent.

Als je vragen hebt mag je me altijd een pb sturen, ook op fb.
We hebben ook een Barfplaats fb pag van Utrecht. Als je wil kan ik je misschien wel toevoegen.
Door Thurin
Miranda 1 schreef: Hoi Audrey leuk dat je er ook bent.

Als je vragen hebt mag je me altijd een pb sturen, ook op fb.
We hebben ook een Barfplaats fb pag van Utrecht. Als je wil kan ik je misschien wel toevoegen.
Wil je mij dan ook even toevoegen.
Door Miranda 1
Ik kan alleen mensen toevoegen met wie ik al bevriend ben op fb. En met Audrey ben ik dat vanuit de goldens.

De groep heeft barfgroep Utrecht. Dan kun je zelf lid worden.
Door baileys
Miranda 1 schreef: Ik kan alleen mensen toevoegen met wie ik al bevriend ben op fb. En met Audrey ben ik dat vanuit de goldens.

De groep heeft barfgroep Utrecht. Dan kun je zelf lid worden.
De beheerder heeft zojuist toestemming gegeven :P
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door