Thurin schreef: iemand een idee hoe ik aan gedroogde en nog enigzins betaalbare bullepezen kan komen?Kijk eens in het topic van Floris
Moderator: Charlie Angel
Thurin schreef: iemand een idee hoe ik aan gedroogde en nog enigzins betaalbare bullepezen kan komen?Kijk eens in het topic van Floris
joel schreef: Op 12 maart komt versvoer weer bij mij een bestelling afleveren.Even voor de zekerheid checken hoor, maar is dit van Versvoer.nl?
Voor degene die willen mee bestellen: dat kan
Vul bij opmerking even in dat het om een groeps bestelling gaat op mijn naam en adres.
( pb me even , dan mail ik je mn adres)
Daiven schreef: Even voor de zekerheid checken hoor, maar is dit van Versvoer.nl?jep
Miranda 1 schreef: Ik ga bestellen bij kiezebrink en als het goed is komen ze in week 24. Ze hebben zowel lamspens als eendennekken. De prijslijst kun je vinden op hun site.Dank je voor het aanbod Miranda, maar heb toch maar gekozen voor een lijntje verder weg. De prijzen van Kiezebrink vind ik nogal wat, vergeleken met de lijntjes die ik gewend ben.
Ik woon in houten
Audrey schreef: IK woon in Amersfoort en wil graag gaan drogen voor mijn hondjes. Miranda volgens mij ken ik jou van het golden retriever forum (Dusty en Freddy?)Je kijkt wat je nodig hebt/wilt bestellen en welke stopplaats voor jou het beste uitkomt. Dan meld je je bestelling hier, inclusief waar het eruit mag. En kijkt even wanneer je uiterlijk betaald moet hebben. Meestal gaan de betaalgegevens per PB. Op tijd betalen een must want de organisator van het lijntje kan moeilijk alles voorschieten, dus niet betaald is niet besteld.
Ik weet nog niet precies hoe dit hier allemaal werkt en hoe ik me voor een bestelling kan aanmelden
Audrey schreef: IK woon in Amersfoort en wil graag gaan drogen voor mijn hondjes. Miranda volgens mij ken ik jou van het golden retriever forum (Dusty en Freddy?)Hoi Audrey leuk dat je er ook bent.
Ik weet nog niet precies hoe dit hier allemaal werkt en hoe ik me voor een bestelling kan aanmelden
Miranda 1 schreef: Hoi Audrey leuk dat je er ook bent.Wil je mij dan ook even toevoegen.
Als je vragen hebt mag je me altijd een pb sturen, ook op fb.
We hebben ook een Barfplaats fb pag van Utrecht. Als je wil kan ik je misschien wel toevoegen.
Miranda 1 schreef: Ik kan alleen mensen toevoegen met wie ik al bevriend ben op fb. En met Audrey ben ik dat vanuit de goldens.De beheerder heeft zojuist toestemming gegeven
De groep heeft barfgroep Utrecht. Dan kun je zelf lid worden.