Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Mieke L. schreef: lekker dan! gaat het nu wel weer wat beter?
Hij heeft de oplosbare hechtingen er vast uitgeknipt en ik heb Brufen bruis meegekregen. Vandaag gaat het minder goed dan gisteren, dus ik heb mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog niet ga  :drive1:  :( :-\  Ik hoop en ga ervan uit dat het morgen een stukje beter gaat en dat ik donderdag weer kan werken !! 
Door Mieke L.
Nynke schreef: Hij heeft de oplosbare hechtingen er vast uitgeknipt en ik heb Brufen bruis meegekregen. Vandaag gaat het minder goed dan gisteren, dus ik heb mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog niet ga  :drive1:  :( :-\  Ik hoop en ga ervan uit dat het morgen een stukje beter gaat en dat ik donderdag weer kan werken !!
hoop ik ook voor je!
Door *Dorothea*
Nynke schreef: Hij heeft de oplosbare hechtingen er vast uitgeknipt en ik heb Brufen bruis meegekregen. Vandaag gaat het minder goed dan gisteren, dus ik heb mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog niet ga  :drive1:  :( :-\  Ik hoop en ga ervan uit dat het morgen een stukje beter gaat en dat ik donderdag weer kan werken !!
Jeetje zeg dat heeft wel een lange nasleep  :( , beterschap  :-*
Door Riek
Vreselijk Nynke, een groot drama dus.
Kiespijn is echt één van de ergste pijnen.
Nu heb je daar wel geen kies meer, maar dit valt zeker wel onder kiespijn.
Heel veel sterkte. 
Door Nynke
Riek schreef: Vreselijk Nynke, een groot drama dus.
Kiespijn is echt één van de ergste pijnen.
Nu heb je daar wel geen kies meer, maar dit valt zeker wel onder kiespijn.
Heel veel sterkte.
Dankjewel ! :-*  Tot nu toe voel ik me hetzelfde als gisteren, dus de pijnstillers alweer genomen, ik word er schijtziek van !!  :-X
Door Nynke
Buran en Co schreef: Sterkte Nynke, dat is inderdaad wel een erg lange nasleep. En je zag er al zo tegenop om naar de kaakchirurg te gaan........  :(
Yes  :-X :-X  ik ben gewoon erg pijngevoelig, heeft misschien met HSP te maken?  :-\ :-\ 
Door Naomi B
Nynke schreef: Yes  :-X :-X  ik ben gewoon erg pijngevoelig, heeft misschien met HSP te maken?  :-\ :-\ 
Zou kunnen. Sterkte meis ermee. Dit is echt niet lekker. Neem je ook nog traumeel in erbij?

Ot
ik heb mijn schermnaam hier weer gewijzigd. Van de week besloten met mijn eigen naam weer verder te gaan... Niet alleen hier. Elders ook nu geregeld. Moet alleen ontzettend wennen met opnemen van telefoon.
Dusse, nu is het geen Mara M meer maar Naomi B.
Is ook makkelijker, want de meesten hier kenden me al als Naomi.

Vandaag heel trots op Duke geweest.
Net met uitlaten vond hij een (redelijk vers) broodje kaas. Hij kwam 'm aan me laten zien. Netjes losgelaten op bevel maar het ging hem aan het hart. Kaas he! Flink met woorden beloond. Opnieuw in het gras gooien doe ik niet. Andere honden mogen het tenslotte ook niet hebben, hartstikke ongezond. Maar ja, wél lekker (vooral de kaas vindt Duke dan). Dat broodje in poepzakje gedaan. Mee naar huis genomen onder grote interesse. Nogmaals het broodje thuis aan Duke laten zien en vervolgens een flinke hand gezonde beloningen gegeven en flink beloond met woorden. Als het ware geruild met wat vertraging. Ben heel trots op hem.

Van de week schrokte hij nog een halve chocomuffin naar binnen. De rest had ik snel uit z'n bek gehaald. Klaarblijkelijk heeft die actie indruk gemaakt toen. Nu kwam hij zijn buit netjes laten zien. Knappe hond!
Door eelke
Nynke, wat heb jij nou ook al weer laten doen?

Hier uitgeslapen, heerlijk. Doordat ik me een stuk beter voel was ik in de stand 'waauuuwwww ik gaaa van allless dooeeenn' gekomen, en dat was een pietsie te veel. Even bijgeslapen.
Al eea voor het werk gedaan, en nu mijn eten aan het koken. Ik moet van 18.00-21.00 werken, beetje rare tijden zo dus ga nu warm eten.

Ondertussen komt er een lekkere onweersbui over, ik kneep bijna m'n eitjes fijn door een klap.  :o
Wilde vanmiddag ook nog in de tuin aan de slag en het bos in, maar of het er daar nog van komt? Moet het wel gaan opklaren.
Door koekje
Ja, hier ook ineens onweer. Ik had net een uurtje geleden Vera aan de tiet toen het leek alsof er iemand boven op de ramen bonkte. Vera stopte er even met drinken van, om daarna weer onder het motto 'meer tiet!' verder te gaan. Ot en Sien waren van schrik bijna in elkaar armen gekropen.

Ik liet een enorme klapboer, hij rolde er zo uit.
Sien zat naast en schrok ervan. Die dacht aan onweer binnenhuis.

Ik denk dat ik vandaag eens ga wecken. Atjar ketimoen en atjar tjampoer. Hopelijk heb ik genoeg potjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door