*milyck* schreef: Of op een slipje![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: lekker dan! gaat het nu wel weer wat beter?Hij heeft de oplosbare hechtingen er vast uitgeknipt en ik heb Brufen bruis meegekregen. Vandaag gaat het minder goed dan gisteren, dus ik heb mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog niet ga
Nynke schreef: Hij heeft de oplosbare hechtingen er vast uitgeknipt en ik heb Brufen bruis meegekregen. Vandaag gaat het minder goed dan gisteren, dus ik heb mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog niet gahoop ik ook voor je!![]()
![]()
Ik hoop en ga ervan uit dat het morgen een stukje beter gaat en dat ik donderdag weer kan werken !!
Nynke schreef: Hij heeft de oplosbare hechtingen er vast uitgeknipt en ik heb Brufen bruis meegekregen. Vandaag gaat het minder goed dan gisteren, dus ik heb mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog niet gaJeetje zeg dat heeft wel een lange nasleep![]()
![]()
Ik hoop en ga ervan uit dat het morgen een stukje beter gaat en dat ik donderdag weer kan werken !!
*Dorothea* schreef: Jeetje zeg dat heeft wel een lange nasleepDankjewel, beterschap
![]()
Nynke schreef: Hij heeft de oplosbare hechtingen er vast uitgeknipt en ik heb Brufen bruis meegekregen. Vandaag gaat het minder goed dan gisteren, dus ik heb mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog niet gaVreselijk Nynke, een groot drama dus.![]()
![]()
Riek schreef: Vreselijk Nynke, een groot drama dus.Dankjewel !
Kiespijn is echt één van de ergste pijnen.
Nu heb je daar wel geen kies meer, maar dit valt zeker wel onder kiespijn.
Heel veel sterkte.
Buran en Co schreef: Sterkte Nynke, dat is inderdaad wel een erg lange nasleep. En je zag er al zo tegenop om naar de kaakchirurg te gaan........Yes![]()
Nynke schreef: YesZou kunnen. Sterkte meis ermee. Dit is echt niet lekker. Neem je ook nog traumeel in erbij?![]()
ik ben gewoon erg pijngevoelig, heeft misschien met HSP te maken?
![]()
![]()