Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Zojuist voor het eerst buiten gaan hardlopen. heb afgelope weken op de loopband getraind.Super zeg! Zo snel alweer nu. Lijkt me geweldig hardlopen. Maar ik loop nog steeds in veel te grote schoenen, dus nu zit het er niet in om uit te proberen. Hopelijk zijn ze snel klaar mijn nieuwe schoenen, dan wil ik het ook eens proberen. Lijkt me zo geweldig, als je een goede hardloper hebt is het alsof die over de straat sweeft, lijkt me zo heerlijk gevoel.
Zojuist 3 km in de benen. Op 25 min.
eelke schreef: Hier ook niet verder gekomen dan les 3...Lijkt me ook een moeilijke keuze, als ik zou gaan zou ik zonder gaan. Even eens geen shelties om me heen, die hangen toch alleen maar in je benen als je "vreemd' gaat lopen
Ik vind gewoon een uur lekker doorstappen in het bos met de honden toch echt 20 keer leuker. Plus dat hardlopen met allebei niet echt het beste plan is, dus dan moet ik er 1 meenemen, en ik kan niet zo goed kiezen steeds... neem ik Joep mee moet mijn vriend ook nog eens thuis zijn voor Gijs... ingewikkeld.
charmed schreef: Lijkt me ook een moeilijke keuze, als ik zou gaan zou ik zonder gaan. Even eens geen shelties om me heen, die hangen toch alleen maar in je benen als je "vreemd' gaat lopenJa maar dan moet ik weer kiezen tussen grote wandeling met honden, of hardlopen...![]()
eelke schreef: Ja maar dan moet ik weer kiezen tussen grote wandeling met honden, of hardlopen...
En in het bos lopen is eigenlijk het beste, maar dat durf ik dus eigenlijk niet zonder hond.
Op een gravel baan of loopband lijkt me ook wel erg fijn!
Nadia schreef: Zojuist les 7 gehad. Wat zich vertaald in een slordige 3,5 kmGoed bezig!