Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Ja die  zuurstoftank is hier ook wel welkom. Een kots-emmer ook. Maar als ik weer bij mijn positieven ben voel ik me zoooo goed :D
Door charmed
Nadia schreef: Zojuist voor het eerst buiten gaan hardlopen. heb afgelope weken op de loopband getraind.
Zojuist 3 km in de benen. Op 25 min.
Super zeg! Zo snel alweer nu. Lijkt me geweldig hardlopen. Maar ik loop nog steeds in veel te grote schoenen, dus nu zit het er niet in om uit te proberen. Hopelijk zijn ze snel klaar mijn nieuwe schoenen, dan wil ik het ook eens proberen. Lijkt me zo geweldig, als je een goede hardloper hebt is het alsof die over de straat sweeft, lijkt me zo heerlijk gevoel.
Door eelke
Hier ook niet verder gekomen dan les 3...

Ik vind gewoon een uur lekker doorstappen in het bos met de honden toch echt 20 keer leuker. Plus dat hardlopen met allebei niet echt het beste plan is, dus dan moet ik er 1 meenemen, en ik kan niet zo goed kiezen steeds... neem ik Joep mee moet mijn vriend ook nog eens thuis zijn voor Gijs... ingewikkeld.
Door charmed
eelke schreef: Hier ook niet verder gekomen dan les 3...

Ik vind gewoon een uur lekker doorstappen in het bos met de honden toch echt 20 keer leuker. Plus dat hardlopen met allebei niet echt het beste plan is, dus dan moet ik er 1 meenemen, en ik kan niet zo goed kiezen steeds... neem ik Joep mee moet mijn vriend ook nog eens thuis zijn voor Gijs... ingewikkeld.
Lijkt me ook een moeilijke keuze, als ik zou gaan zou ik zonder gaan. Even eens geen shelties om me heen, die hangen toch alleen maar in je benen als je "vreemd' gaat lopen :)
Door eelke
charmed schreef: Lijkt me ook een moeilijke keuze, als ik zou gaan zou ik zonder gaan. Even eens geen shelties om me heen, die hangen toch alleen maar in je benen als je "vreemd' gaat lopen :)
Ja maar dan moet ik weer kiezen tussen grote wandeling met honden, of hardlopen...
En in het bos lopen is eigenlijk het beste, maar dat durf ik dus eigenlijk niet zonder hond.

Op een gravel baan of loopband lijkt me ook wel erg fijn!
Door charmed
Oh ik bedoelde jou niet hoor, het lijkt mij zo leuk om te doen. Helaas moet ik nog wachten op schoenen, had gehoopt dat ze al klaar waren, denk dat dat nog wel even kan duren.

Snap je keuzes. Ik heb ook geen idee of ik het kan, maar ga het zeker proberen :) Wil gewoon alles een keer geprobeerd hebben wat me leuk lijkt!

Loopband vind ik verschrikkelijk, maar dat zal ws. met mijn verlamming te maken hebben. Ben ook enorm bang voor een roltrap, dat gaat ook geregeld bijna mis bij H&M!
eelke schreef: Ja maar dan moet ik weer kiezen tussen grote wandeling met honden, of hardlopen...
En in het bos lopen is eigenlijk het beste, maar dat durf ik dus eigenlijk niet zonder hond.

Op een gravel baan of loopband lijkt me ook wel erg fijn!
Door Nadia
Ik ben van plan om ze om en om mee te nemen. Ik ga vaak weg met maar 1 hond.
Ik vind het zelf wel fijn op de loopband. Omdat je zeer constant kunt lopen. Zonder scheve ondergrond enzo. Zonder heuvels die zwaar trekken.
En ideaal omdat ik dat kan doen terwijl Dwayne slaapt. Buiten lopen moet vl voor thuis zijn.
Door petramarcel
Ik heb net (nouja rond 19u) weer les 12 gelopen.
Ik was even te snel geweest en met een canicross trainingsgroepje mee gegaan, met het idee gewoon m'n les 13 te lopen maar ging natuurlijk toch te hard en even te lang (de hond had er geen enkel probleem mee haha) en dat leverde een overbelasting op dus na een paar pogingen maar even wat langer rust en vorige week weer begonnen, dit was voor de 3e keer les 12 maar donderdag gaan we voor les 13.
Door Nadia
Vandaag weer een kleine 3 km gerend. (Buiten). Met Kain dit keer. Voelde me best stoer omdat ik wist dat ik nat zou regenen. En ik toch gegaan ben.
Meestal loop ik op de loopband omdat ik overdag train. Ik kan dan niet buiten lopen ivm de baby.
Ben met buiten lopen afhankelijk van vl.
Door Fenixjuh
Knap hoor!
Ik ben van het weekend weer even geweest, weer slechte conditie ivm blessures (enkel verzwikt met Pasen waardoor een oude blessure van juli ook weer bovenkwam) en 2 km alleen gedaan. Gister weer ontzettende kniepijn, maar gelukkig niet m'n miniscus (die kwam dus na m'n verzwikte enkel.. ::) ) en vandaag al een stuk beter.. Wie weet morgen (als het droog is)  ;)
Door Nadia
Het is niet 3 km aan een stuk hoor ;) ik ren idd met start tot run. Daar loop ik ook stukjes mee. Gisteren was les 6.
Door petramarcel
Net les 16 gelopen (had eigenlijk 15 moeten zijn maar was even in de war) en was best even pittig voor het eerst 7 minuten aan 1 stuk lopen (les is 5 min-7 min-7 min- 5 min met elke keer 2 min wandelen ertussen) maar het ging goed.
En dat is toch wel een erg lekker gevoel  8)
Door Nadia
Dat geloof ik!!  Goed hoor.. Ik moet er nog niet aan denken.  7 minuten lopen.  De les wat ik nu doe is 3 om 3 waarbij ik 3 min wandelen wel wat lang vind die tijd heb ik niet nodig om op adem te komen. Morgen mag ik weer. Heb er zin in.
Door petramarcel
Nadia schreef: Zojuist les 7 gehad. Wat zich vertaald in een slordige 3,5 km
Goed bezig!
Ik weet nooit hoeveel km ik loop, heb jij een gps of iets mee?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door