Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: 1 van mijn zussen woont in Spanje op het platteland en heeft 1 hondje en 1 opvanghond met 2 pups. De pups zijn vanochtend gebeten door een slang en allebei kort daarna overledenGatsie zeg wat akelig.![]()
![]()
![]()
![]()
Ronald schreef: Zo dag nummer drie. Ik heb inmiddels al drie theezakjes versleten. Dat is meer dan in de afgelopen 10 jaar. De pot vindt mij gelukkig niet zo lief meer, maar ik denk dat ik morgen nog maar even thuisblijf... Handig als je heul snel even ergens heen moet wat niet kan en wil wachten...Ik drink dagelijks thee en nooit innige relaties met het porselein, ik zie een verband!![]()
Ronald schreef: Zo dag nummer drie. Ik heb inmiddels al drie theezakjes versleten. Dat is meer dan in de afgelopen 10 jaar. De pot vindt mij gelukkig niet zo lief meer, maar ik denk dat ik morgen nog maar even thuisblijf... Handig als je heul snel even ergens heen moet wat niet kan en wil wachten...beterschap![]()
zhiva schreef: Ik heb hier maar een gedeelte overdekt. (golfplaatje) Kunnen ze zelf kiezen of ze droog willen zitten of nietDat kan wel maar dan moet ik de volière 3 m naar achter zetten en dat is ook niet fijn. Ik ga komende tijd eerst eens goed inlezen over vogels in buiten volière houden en kijken waar ik het beste een zou kunnen zetten. Zal max 3 x 1,5 m worden en 1,8 hoog met apart nachthok eraan vast
Vooral in de zomer vinden ze het prettig in de regen ???
Zomers hangt er een zwevende parasol overheen als de zon er vol opstaat. Dan kunnen ze tenminste in de schaduw zitten.
Ik vind het heel gezellig als ik buiten in de tuin zit dat gekwetter om me heen.
Kan je een gaatje door de garagemuur maken voor een binnenhok?
hannabelgje schreef: De omheining is al voor 75% af. Morgen de rest. Fijn hoor.foto? Blauw? Oooow, die past hier ook heel goed bij het interieur
Mijn nichtje keek in hun verlaten kippenhok(kippen wonen tijdelijk bij mij) en daar lag de achtergelaten kat van de vorige buren met twee snoesjes van kittens in het legnest. Een zwarte en een blauwe. Zou vier katten teveel zijn in huis?![]()
zhiva schreef: foto? Blauw? Oooow, die past hier ook heel goed bij het interieurIk ga daar uiteraard geen foto's van maken nu. Bij het vorige nest hebben ze de kittens verplaatst gehad en wilde mams niet meer voor ze zorgen. We laten ze zo veel mogelijk met rust nu. Ik denk wel dat het een goed idee is om de kittens op tijd bij mams weg te halen en ze te herplaatsen ipv ze maar weer te laten lopen. Dus de blauwe is bij deze dan gereserveerd?![]()