Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
1 van mijn zussen woont in Spanje op het platteland en heeft 1 hondje en 1 opvanghond met 2 pups. De pups zijn vanochtend gebeten door een slang en allebei kort daarna overleden  :'( :'( :'( :'(
Nynke schreef: 1 van mijn zussen woont in Spanje op het platteland en heeft 1 hondje en 1 opvanghond met 2 pups. De pups zijn vanochtend gebeten door een slang en allebei kort daarna overleden  :'( :'( :'( :'(
Gatsie zeg wat akelig.
Door Ronald
Zo dag nummer drie. Ik heb inmiddels al drie theezakjes versleten. Dat is meer dan in de afgelopen 10 jaar. De pot vindt mij gelukkig niet zo lief meer, maar ik denk dat ik morgen nog maar even thuisblijf... Handig als je heul snel even ergens heen moet wat niet kan en wil wachten...  ::)
Door Pluto
Ronald schreef: Zo dag nummer drie. Ik heb inmiddels al drie theezakjes versleten. Dat is meer dan in de afgelopen 10 jaar. De pot vindt mij gelukkig niet zo lief meer, maar ik denk dat ik morgen nog maar even thuisblijf... Handig als je heul snel even ergens heen moet wat niet kan en wil wachten...  ::)
Ik drink dagelijks thee en nooit innige relaties met het porselein, ik zie een verband!
:biggrin2:

Beterschapjes!
:-*
Door Kaela
Beterschap Ronald! Goed uitzieken, verstandig dat je morgen nog rust pakt!

OT na de workshop filmpje gemaakt en snackjes voor op de droger gesneden. Nu ben ik best wel gaar, maar nog een beetje stuiterig. Oscar ligt al in coma, met een volle buik en vol hoofd.
Door TMG1961
Ronald schreef: Zo dag nummer drie. Ik heb inmiddels al drie theezakjes versleten. Dat is meer dan in de afgelopen 10 jaar. De pot vindt mij gelukkig niet zo lief meer, maar ik denk dat ik morgen nog maar even thuisblijf... Handig als je heul snel even ergens heen moet wat niet kan en wil wachten...  ::)
beterschap
Door TMG1961
zhiva schreef: Ik heb hier maar een gedeelte overdekt. (golfplaatje) Kunnen ze zelf kiezen of ze droog willen zitten of niet  ;)
Vooral in de zomer vinden ze het prettig in de regen  ???
Zomers hangt er een zwevende parasol overheen als de zon er vol opstaat. Dan kunnen ze tenminste in de schaduw zitten.
Ik vind het heel gezellig als ik buiten in de tuin zit dat gekwetter om me heen.
Kan je een gaatje door de garagemuur maken voor een binnenhok?
Dat kan wel maar dan moet ik de volière 3 m naar achter zetten en dat is ook niet fijn. Ik ga komende tijd eerst eens goed inlezen over vogels in buiten volière houden en kijken waar ik het beste een zou kunnen zetten. Zal max 3 x 1,5 m worden en 1,8 hoog met apart nachthok eraan vast
Door zhiva
hannabelgje schreef: De omheining is al voor 75% af. Morgen de rest. Fijn hoor.
Mijn nichtje keek in hun verlaten kippenhok(kippen wonen tijdelijk bij mij) en daar lag de achtergelaten kat van de vorige buren met twee snoesjes van kittens in het legnest. Een zwarte en een blauwe. Zou vier katten teveel zijn in huis? :P
foto? Blauw? Oooow, die past hier ook heel goed bij het interieur  ::)
zhiva schreef: foto? Blauw? Oooow, die past hier ook heel goed bij het interieur  ::)
Ik ga daar uiteraard geen foto's van maken nu. Bij het vorige nest hebben ze de kittens verplaatst gehad en wilde mams niet meer voor ze zorgen. We laten ze zo veel mogelijk met rust nu. Ik denk wel dat het een goed idee is om de kittens op tijd bij mams weg te halen en ze te herplaatsen ipv ze maar weer te laten lopen. Dus de blauwe is bij deze dan gereserveerd?
Door zhiva
Hoe graag ik dat ook zou willen, ik zal dat eerst heul voorzichtig richting wederlief moeten brengen  :-\ Daar komt bij dat het wel een beetje ver uit de buurt is gezien wij in het hoge noorden zitten  ;)
Door -Annemarie-
@ Nynke en Ro:  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Een hele gezellige moederdag in Enschede gehad. Lekkere taart, door meneer -A- gemaakt, en een heel fijn cadeautje. En van de dochters mocht ik leuke kussentjes (voor de nieuwe bank) uitzoeken bij Ikea. In Hengelo; die is leuk! Heel anders dan Groningen.  :)
Laat thuis, even wat eten opgewarmd en nu lekker zitten.
Door eelke
Gisteren uitgeslapen, zondags ontbijt op, met zusje naar de stad en intratuin voor een moederdagkado'tje, naar schoonmoeder, naar mijn moeder en asperge's gegeten en een eindje met haar hond gelopen. Naar huis en met onze honden naar het bos geweest (en helemaal NIEMAND tegen gekomen, het is droog gebleven, en ze luisterden beide hartstikke goed en zijn dus een tijd illegaal lekker los geweest).
Nu weer 'op tijd' er uit, heb mijn eerste werk uurtje er al op zitten. Heb mezelf nu even pauze gegund. Ik ben het rooster aan het omzetten in de nieuwe stijl, en al die namen en vakjes  :D houd je niet lang achter elkaar vol. Maar tis bijna af. Dan nog eea voorbereiden personeelstechnisch gezien en voor de werkbespreking, en dan kan ik eindelijk aan mijn echte dienst gaan beginnen. :P Weer iemand in werken, en lekker chaotisch want we kunnen niet op kantoor terecht.
Half 7 klaar, dan lekker naar huis om te eten. En hopen dat ik dan verder niet nog iets voor het werk hoef te doen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door