Dwayne slaapt niet bij ons in bed. De eerste nachten hebben we wel veel lichamelijk contact gehad. Maar daarna lekker in eigen bedje slapen.
Ik zou veel te ligt slapen als hij bij ons zou slapen. Van de geluidjes zou ik steeds wakker worden, en als ik te lang niks zou horen zou ik daar weer wakker van worden.
Ik denk ook dat de baby vaker wakker word als hij bij mama slaapt, zeker (vooral) ivm borstvoeding (mama honger). Dat ze zich vaker melden omdat ze de melk ruiken enzo.
Nu is dat maar een gedachte die ik heb. Geen idee of dat werkelijk zo is.
Als Dwayne nu wakker word dan moet ik idd het bed uit. Voordeel hiervan is naar mijn idee dat ik redelijk alert ben met voeden en zo ook kan waken op een kwalitatief goede voeding. Dat hij goed doordrinkt en niet enkel sabbelt. Of na 3 minuten weer stopt. In slaap vallen tijdens het voeden geeft voor mijn gevoel het risico mee dat er maar een halve voeding in gaat en de kleine zich weer sneller zal melden.
Dwayne heeft bijna alle nachten zeer goed geslapen. 2 of 3 nachten (hij is nu bijna 8 weken) is hij wat vaker wakker geweest. Nu zal dat ook deels geluk zijn denk ik hoor.
Wel fijn dat je meteen een kinderwagen hebt. De onze is ook 2de hands. Toevallig van vrienden. Omdat hun kleine eruit gegroeid was. Welke wagen heb je nu?
Had laatst 2 filmpjes gemaakt. Van ons speelkwartiertje.. Ohh ik geniet zo enorm van mijn kereltje!
Hard oefenen met het hoofdje omhoog houden
Mama volgen