Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Zojuist Een van de twee wachtende wasmanden gestreken. Gezogen. Nu wat eten. En zo naar de markt. Verse afsperges en bloemkool halen voor vanavond.Wasmanden strijken?? Zijn die niet van knunststof ofzo?? 8)
K&D schreef: Ben zonvakantieplannen aan het maken.Wat leuk voor je![]()
Nynke schreef: Wasmanden strijken?? Zijn die niet van knunststof ofzo?? 8)Toen ik het schreef dacht ik daar komt vast commentaar op :p
OT: Veel last van mijn wang![]()
Gaat vast wel over voor ik een jongetje ben
![]()
*Dorothea* schreef: Haha grappig bij Kassa al die middeltjes tegen snurken.hier werkt het goed dat de snurker op zolder slaapt 8)![]()
Mieke L. schreef: Ik heb vanmiddag boodschappen gehaald en toen ik door de regen naar huis fietste stak er vlak voor me een grote rat over. Hij kwam uit de bosjes en rende naar het water toe. Van schrik gaf ik een gileergisteren stak er een rat over vlak voor mijn voeten. Ik schrok maar een beetje, vond het een beetje gek, was gewoon in de ochtend, niet schemerig.en bedacht toen dat dat niet veel nut had. Wel was blij dat ik op de fiets zat en niet lopend was.
Nynke schreef: hier werkt het goed dat de snurker op zolder slaapt 8)de conclusie van het onderzoek was dat oordopjes het beste werken
Nynke schreef: hier werkt het goed dat de snurker op zolder slaapt 8)Ja rare gewaarwording dat vond ik ook. Hij was ook zo groot!
eergisteren stak er een rat over vlak voor mijn voeten. Ik schrok maar een beetje, vond het een beetje gek, was gewoon in de ochtend, niet schemerig.![]()
![]()