Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Nadia schreef: Zojuist Een van de twee wachtende wasmanden gestreken. Gezogen. Nu wat eten. En zo naar de markt. Verse afsperges en bloemkool halen voor vanavond.
Wasmanden strijken??  Zijn die niet van knunststof ofzo??  8)

OT: Veel last van mijn wang  :-\ :-\  Gaat vast wel over voor ik een jongetje ben  :P
Door Nadia
Nynke schreef: Wasmanden strijken??  Zijn die niet van knunststof ofzo??  8)

OT: Veel last van mijn wang  :-\ :-\  Gaat vast wel over voor ik een jongetje ben  :P
Toen ik het schreef dacht ik daar komt vast commentaar op :p

Vanmiddag baby visite gehad.
En juij de motor verkocht.
Door Mieke L.
Ik heb vanmiddag boodschappen gehaald en toen ik door de regen naar huis fietste stak er vlak voor me een grote rat over. Hij kwam uit de bosjes en rende naar het water toe. Van schrik gaf ik een gil  ::) en bedacht toen dat dat niet veel nut had. Wel was blij dat ik op de fiets zat en niet lopend was.
Door Kaela
Ik zou ook gillen Mieke L! Ben an sich niet bang van ratten, maar je schrikt je op zo'n moment een hoedje!

Hier een luie middag. Heb alleen maar tv gekeken en geslapen, tot de maagjes gingen knorren. Dus nu met het eten begonnen.
Door koekje
Geen enkele kippenpoot meer bij de Nettorama te vinden en totaal geen gewoon brood meer. Dus eten we vanavond maar een pizza en morgenochtend afbakstokbrood. En ik ben de ijsthee vergeten. Vera had er weinig zin in vandaag, dus het boodschappen doen was niet heel uitgebreid. Volgende keer beter.
Door Nynke
*Dorothea* schreef: Haha grappig bij Kassa al die middeltjes tegen snurken.  :biggrin2:
hier werkt het goed dat de snurker op zolder slaapt  8)
Mieke L. schreef: Ik heb vanmiddag boodschappen gehaald en toen ik door de regen naar huis fietste stak er vlak voor me een grote rat over. Hij kwam uit de bosjes en rende naar het water toe. Van schrik gaf ik een gil  ::) en bedacht toen dat dat niet veel nut had. Wel was blij dat ik op de fiets zat en niet lopend was.
eergisteren stak er een rat over vlak voor mijn voeten. Ik schrok maar een beetje, vond het een beetje gek, was gewoon in de ochtend, niet schemerig.  :-\ :-\
Door Mieke L.
Nynke schreef: hier werkt het goed dat de snurker op zolder slaapt  8)
eergisteren stak er een rat over vlak voor mijn voeten. Ik schrok maar een beetje, vond het een beetje gek, was gewoon in de ochtend, niet schemerig.  :-\ :-\
Ja rare gewaarwording dat vond ik ook. Hij was ook zo groot!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door