Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zhiva schreef: Zo, thuis na een lange dag Deventer. Het was een mooi afscheid van de moeder van onze vriend.Dank je, ik vind hem ook erg leuk. De smiecht, mij weer voor paal zetten door jullie hondenkoekjes wel op te eten.
Na de dienst werden we gevraagd om nog bij de familie een bakje koffie te halen alwaar we op de parkeerplaats Mini en Maxi nog tegenkwamen. Daar even lekker een knuffelsessie met Charlie gehad, wat een heerlijke hond heb je MaxiIk vind hem LEUK!
Nu moet ik verplicht aan de wijn,de fles moet leeg....
Die moest ik aanbreken want in spaghettisaus hoort tenslotte een scheut wijn![]()
Angelique schreef: Met bier en zang leeft men langJe verzint ze ter plekke.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Dank je, ik vind hem ook erg leuk. De smiecht, mij weer voor paal zetten door jullie hondenkoekjes wel op te eten.Dat herken ik nu ook helemaal niet van Kaya of zo
Het was leuk jullie weer even te zien, volgende keer hoop ik weer onder normale omstandigheden.![]()
zhiva schreef: Dat herken ik nu ook helemaal niet van Kaya of zoJa, dat is waar ook!Etterletters alleen maar te eten wat een ander voorschotelt
Joh, dit was nog 'gezond' gedroogde orgaantjes. Kaya deed het anders, die ging aan de palletbrok van de buurman, weet je nog![]()
Ronald schreef: Zorg je wel dat je foto's voor ons maakt? Met een verdoofde mond door een rietje drinken staat garant voor veel plezier! (voor ons dan)Euuuh.....euuuhh....
Mieke L. schreef: Het is een gave!Welnee, die kreet hing 25 jaar geleden al aan de tuindeur van mijn toemalige schoonzus
Angelique schreef: Speurtocht naar kipje maar afgesloten met de wetenschap dat een ander beest weer voldoende voer heeeft voor haar kinders![]()
Angelique schreef: Speurtocht naar kipje maar afgesloten met de wetenschap dat een ander beest weer voldoende voer heeeft voor haar kindersOh bah....![]()
Maxi's 3-tal schreef: Oh bah....Dat dus