Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Heerlijk getraind met Oscar. Hij heeft weer op zijn kleedje gelegen en heeft zich keurig gedragen. En hij heeft weer leuke dingen gedaan. Zo is ie ein-de-lijk achteruit op een opstapje gestapt! En netjes blijven staan bij een blijf. En een nieuwe midgetgolf gedaan. Komende zondag gaan we een workshop doen, nu al zin in!
zhiva schreef: Zo, thuis na een lange dag Deventer. Het was een mooi afscheid van de moeder van onze vriend.
Na de dienst werden we gevraagd om nog bij de familie een bakje koffie te halen alwaar we op de parkeerplaats Mini en Maxi nog tegenkwamen. Daar even lekker een knuffelsessie met Charlie gehad, wat een heerlijke hond heb je Maxi  ;) Ik vind hem LEUK!

Nu moet ik verplicht aan de wijn,de fles moet leeg....
Die moest ik aanbreken want in spaghettisaus hoort tenslotte een scheut wijn  :biggrin2:
Dank je, ik vind hem ook erg leuk. De smiecht, mij weer voor paal zetten door jullie hondenkoekjes wel op te eten. :biggrin2:
Het was leuk jullie weer even te zien, volgende keer hoop ik weer onder normale omstandigheden. :-*

Angelique schreef: Met bier en zang leeft men lang  :biggrin2:
Je verzint ze ter plekke. :biggrin2:
Door zhiva
Maxi's 3-tal schreef: Dank je, ik vind hem ook erg leuk. De smiecht, mij weer voor paal zetten door jullie hondenkoekjes wel op te eten. :biggrin2:
Het was leuk jullie weer even te zien, volgende keer hoop ik weer onder normale omstandigheden. :-*
Dat herken ik nu ook helemaal niet van Kaya of zo  ::)  Etterletters alleen maar te eten wat een ander voorschotelt  >:(
Joh, dit was nog 'gezond' gedroogde orgaantjes. Kaya deed het anders, die ging aan de palletbrok van de buurman, weet je nog  ;)
zhiva schreef: Dat herken ik nu ook helemaal niet van Kaya of zo  ::)  Etterletters alleen maar te eten wat een ander voorschotelt  >:(
Joh, dit was nog 'gezond' gedroogde orgaantjes. Kaya deed het anders, die ging aan de palletbrok van de buurman, weet je nog  ;)
Ja, dat is waar ook! :biggrin2:
Misschien moet jij hem dan hier maar eten komen geven. :biggrin2:
Vanmorgen weer opgestaan met veel pijn. Nu voornamelijk met ademen en voorover bukken. Is toch iets niet goed dat ik ondanks behoorlijke doses naproxen zo'n pijn blijf houden, dus maar een afspraak gemaakt bij de huisarts voor vanavond.
Overdag gewoon lekker werken, maar wel weer met de auto. Dat is zooo tegen mijn principes.
Door Nynke
Angelique schreef: Speurtocht naar kipje maar afgesloten met de wetenschap dat een ander beest weer voldoende voer heeeft voor haar kinders  :(
:( :( :( 

OT: Mag zo naar de kaakchirurg  :P  Hopen maar dat hem ook het beste lijkt dat de kies eruit gaat, een nieuwe wortelkanaalbehandeling zit ik niet op te wachten  :-\ :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door