Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: Helemaal blij dat m'n mini die vandaag 3 maandjes is naast een verschrikkelijk duiveltje, een enorm engeltje ook nog een wormvrij monster blijkt te zijn!3 x goed = feestje
zhiva schreef: Jeej, blij momentje.Dat is wel een heel blij moment hoor, hopelijk blijft het zo goed gaan!
Kaya heeft de afgelopen week het licht gezien en is weer begonnen met het eten van KVV. Na bijna 4 weken nog maar 100 gram per dag heeft ze de afgelopen week bijna elke dag ruim 700 gr gegeten. Vanavond toonde ze bijzonder veel interesse in de bak van Chakotay. Ze heeft een geitepootje gejat uit zijn bak en helemaal opgegetenVoor Kootje nog maar een parelhoen laten ontdooien dan
Maar ben helemaal trots weer op mijn meisje. Morgen ga ik maar weer een compleet samengestelde bak voorschotelen denk ik.![]()
eelke schreef: Naar de tandarts geweest. Hij was heel tevreden, wel een gaatje. In mijn verstandskies. En nu vind hij het verstandig dat ze er allebei bovenin uit gaan.Jakkes, maar wel beter.![]()
*Dorothea* schreef: Jakkes, maar wel beter.
Boven valt gelukkig mee, die zitten niet zo vast.
eelke schreef:bij mij zijn er vorige week 2 getrokken en een maand eerder ook 2.ik wordt heel blij van jullie.
Zou er bijna zin in krijgen en al een afspraak gaan maken![]()
*Dorothea* schreef: bij mij zijn er vorige week 2 getrokken en een maand eerder ook 2.Ben jij er gewoon alleen naar toe gegaan?
Boven valt echt mee, duurt echt minder dan een minuut dan is ie eruit, wordt niet eens gehecht.
Het is ook wel lekker om ervan verlost te zijn, het is toch lastig poetsen en er gaat een hoop eten tussenzitten.
eelke schreef: Ben jij er gewoon alleen naar toe gegaan?Nee mijn moeder ging mee. Maar ik moest ook naar het ziekenhuis en onder moest er ook uit.