Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
MarijeEnBoomer schreef: Helemaal blij dat m'n mini die vandaag 3 maandjes is naast een verschrikkelijk duiveltje, een enorm engeltje ook nog een wormvrij monster blijkt te zijn!
3 x goed = feestje  :biggrin2:
Door pallas
Ik ga zo naar mijn eerste zangles toe :cry2:

Ik hoop dat ze haar oordoppen klaar heeft liggen, want ik kom niet voor niks....zingen als een walvis of ouwe kraai kan ik als de beste :P
Silas heeft al een tijdje een Kong flyer extreem  (zwarte frisbee van Kong).. Zijn favoriete speeltje en daarom mag hij er ook niet alleen mee spelen. Maar sinds een tijdje komt er een grote scheur in het midden..
Een tijdje geleden een mailtje gestuurd naar Kong met de vraag of dat "zomaar kan gebeuren".. Kreeg ik in eerste instantie een mailtje terug dat honden met speeltjes niet alleen gelaten mogen worden blablabla.. En dat alles natuurlijk kapot kan. Uitgelegd dat Silas hem dus never alleen krijgt (wat moet een hond ook alleen met een frisbee :biggrin2:) En daarbij een aantal foto's gedaan met de kapotte frisbee..

Kreeg ik een mail terug dat ze dit nog nooit eerder hadden gezien.. wel randen die kapot gingen maar nog nooit vanuit het midden zonder andere gaten. Op de foto konden ze zelfs de tekst op de rand nog goed zien.. En ze gingen het oplossen voor me..

Kreeg Silas vandaag een pakketje van Kong met een nieuwe flyer extreem maar ook met een extreem bal en een sleutelhanger voor mij :P

Super service
Door Ronald
@Hanna: Fijn! Geniet ervan!

@Marije: Wat goed van dat monstertje van je!

@Koekiesranch: ouwe sloper is het, die Silas  :biggrin2:
Wel goed van Kong trouwens dat ze het zo opgelost hebben!
Door cisfr
Druk in de keuken geweest. Frans landbrood gebakken, 2 stuks. Één in de vriezer en de andere al aangesneden. Lekker!
Begonnen aan een nieuwe zuurdesem. Ik was vergeten om mijn oude te voeden en die stond al enige tijd in de koelkast. Ik vond hem niet meer lekker ruiken en heb hem toen maar weggegooid.
Door zhiva
Jeej, blij momentje.  :groupwave2:
Kaya heeft de afgelopen week het licht gezien en is weer begonnen met het eten van KVV. Na bijna 4 weken nog maar 100 gram per dag heeft ze de afgelopen week bijna elke dag ruim 700 gr gegeten. Vanavond toonde ze bijzonder veel interesse in de bak van Chakotay. Ze heeft een geitepootje gejat uit zijn bak en helemaal opgegeten  :o  Voor Kootje nog maar een parelhoen laten ontdooien dan  ::)
Maar ben helemaal trots weer op mijn meisje. Morgen ga ik maar weer een compleet samengestelde bak voorschotelen denk ik.  :)
zhiva schreef: Jeej, blij momentje.  :groupwave2:
Kaya heeft de afgelopen week het licht gezien en is weer begonnen met het eten van KVV. Na bijna 4 weken nog maar 100 gram per dag heeft ze de afgelopen week bijna elke dag ruim 700 gr gegeten. Vanavond toonde ze bijzonder veel interesse in de bak van Chakotay. Ze heeft een geitepootje gejat uit zijn bak en helemaal opgegeten  :o  Voor Kootje nog maar een parelhoen laten ontdooien dan  ::)
Maar ben helemaal trots weer op mijn meisje. Morgen ga ik maar weer een compleet samengestelde bak voorschotelen denk ik.  :)
Dat is wel een heel blij moment hoor, hopelijk blijft het zo goed gaan!
Door *Dorothea*
eelke schreef: Naar de tandarts geweest. Hij was heel tevreden, wel een gaatje. In mijn verstandskies. En nu vind hij het verstandig dat ze er allebei bovenin uit gaan.  :nerves:
Jakkes, maar wel beter.
Boven valt gelukkig mee, die zitten niet zo vast.
Door eelke
*Dorothea* schreef: Jakkes, maar wel beter.
Boven valt gelukkig mee, die zitten niet zo vast.
:groupwave2: ik wordt heel blij van jullie.

Zou er bijna zin in krijgen en al een afspraak gaan maken  ;D
Door *Dorothea*
eelke schreef: :groupwave2: ik wordt heel blij van jullie.

Zou er bijna zin in krijgen en al een afspraak gaan maken  ;D
bij mij zijn er vorige week 2 getrokken en een maand eerder ook 2.
Boven valt echt mee, duurt echt minder dan een minuut dan is ie eruit, wordt niet eens gehecht.
Het is ook wel lekker om ervan verlost te zijn, het is toch lastig poetsen en er gaat een hoop eten tussenzitten.
Door eelke
*Dorothea* schreef: bij mij zijn er vorige week 2 getrokken en een maand eerder ook 2.
Boven valt echt mee, duurt echt minder dan een minuut dan is ie eruit, wordt niet eens gehecht.
Het is ook wel lekker om ervan verlost te zijn, het is toch lastig poetsen en er gaat een hoop eten tussenzitten.
Ben jij er gewoon alleen naar toe gegaan?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door