Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Poeh Helen! Wat fijn om te horen dat het (naar omstandigheden inderdaad) goed gaat met Kuma! Fijn dat ze al gedronken heeft. We blijven duimen!! Knuffels voor Kuma en ook voor Balou.
Door Moos
Gelukkig dat het naar omstandigheden goed gaat met Kuma! Dat geeft een mens goede hoop.
Door hamada
Wat vreselijk om zo'n ontdekking te doen, maar wat fantastisch dat Balou zo alert reageerde.

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!!!!
Door Helen
Dank jullie wel voor al het geduim!!! Het heeft geholpen!!!

Kuma heeft meerdere malen zonder problemen gedronken en ze heeft de kliniek op een bijna onafgebroken piepconcert getrakteerd!! Ze was alleen stil als ze sliep ;D Ze vonden dat ze flink kon piepen. Ik heb ze maar verteld dat dat nog niets voorstelde ;D
Ze was dolblij toen wij haar kwamen halen en ze was weer een stuk opgeknapt sinds wij haar 's ochtend hadden weggebracht. We staan echt versteld van de veerkracht die zo'n jonge hond heeft. Echt ongelooflijk. Ze doet het zelfs zo goed dat ze morgenochtend alleen nog een keer terug hoeft te komen voor controle en 4 prikjes. Daarna krijgt ze nog vier dagen orale medicatie. Het eten morgen, daar mogen we zelf mee beginnen thuis!! Hij zei minimaal 6 keer per dag, maar de eerste dagen gaan we haar echt om het uur een klein beetje voeren. Na een week langzaamaan carnibest erbij, maar ze is zo ongelooflijk afgevallen en verslapt dat we waarschijnlijk ook daarna voor een poosje bij iedere maaltijd nog een eetlepel van dat super geconcentreerde aansterkvoer van Hills erbij gaan geven. Ze is echt een wandelende geraamte namelijk :(
We waren net bij de Hema om probiotica te kopen. Is het uit het assortiment gehaald...Morgen dus even een ander merk halen.
Weet iemand in hoeverre je de aanbevolen hoeveelheid probiotica mag overschrijden? Het lijkt mij niet schadelijk, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Door Jacqueline74
Gaaf Helen dat het zo goed gaat we blijven gewoon nog even doorduimen hoor en hopen dat ze gauw weer helemaal de oude is ;)
Door Yari
Jezus wat een verhaal zeg!! :o
En wat fijn om te horen dat het weer de goede kant op gaat! Houwe zo hè?!
Toch wel weer een leerschool voor iedereen hè? Zo zie je maar. Voortaan toch echt even heel goed in de gaten houden hoe hard de botten zijn.
Ik ga onwijs voor jullie duimen! ;)
Onwijs dikke knuf aan Kuma hoor! :-*

P.S: Kun je niet wat Probiotica bij je DA vandaan halen (Protexin)?
Door Lizzy
Hee fijn Helen! Geweldig!!!! Ik weet niet hoeveel keer je dat mag overschrijden, de hoeveelheid probiotica. Maar waarom zou je dat doen? Ik vind die van Akropharma goed trouwens. En ja, ook die van Protexin van de DA!
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 31 mar 2005, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SHIVA
Helen wat fijn dat het zo goed gaat met Kuma
geeft ze maar een lekkere knuffel en we blijven duimen
gr shiva
Door Hitam
Volgens mij kun je probiotica niet overdoseren. Maar heel zinvol is het ook niet. De mensendosering lijkt mij voldoende.
Goed dat ze zo snel opknapt. De veerkracht van honden is wat dat betreft veel en veel beter dan van mensen.
Door Truus
He he...fijn dat het de goede kant op gaat met Kuma! Het was echt spannend en we duimen dat het goed blijft gaan hoor Helen. Een knuffel voor jou en Kuma :-* :-*
Door gonny
ooo wat fijn dat t beter gaat met Kuma!!!! :-* :-*voor Kuma!!
Laatst gewijzigd door gonny op vr 01 apr 2005, 07:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Spanielgek
Lees het nu pas,een ergere nachtmerrie kan je niet bedenken :o
Ben blij dat het nu beter gaat met Kuma,geef een dikke beterschaps knuffel.
Door Charlie Angel
Wat fijn dat het weer iets beter gaat en helemaal fijn dat hij na zijn priljes morgen weer mee naar huis mag. Succes met de eerste hapjes voer morgen.
Ik zit hier nog niet zo lang, maar ik zal toch vreselijk hard voor je duimen!
Door rees
Dat is gelukkig goed nieuws geef ze alletwee maar een knuffel van ons hier en een dikke :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door