Dank jullie wel voor al het geduim!!! Het heeft geholpen!!!
Kuma heeft meerdere malen zonder problemen gedronken en ze heeft de kliniek op een bijna onafgebroken piepconcert getrakteerd!! Ze was alleen stil als ze sliep

Ze vonden dat ze flink kon piepen. Ik heb ze maar verteld dat dat nog niets voorstelde

Ze was dolblij toen wij haar kwamen halen en ze was weer een stuk opgeknapt sinds wij haar 's ochtend hadden weggebracht. We staan echt versteld van de veerkracht die zo'n jonge hond heeft. Echt ongelooflijk. Ze doet het zelfs zo goed dat ze morgenochtend alleen nog een keer terug hoeft te komen voor controle en 4 prikjes. Daarna krijgt ze nog vier dagen orale medicatie. Het eten morgen, daar mogen we zelf mee beginnen thuis!! Hij zei minimaal 6 keer per dag, maar de eerste dagen gaan we haar echt om het uur een klein beetje voeren. Na een week langzaamaan carnibest erbij, maar ze is zo ongelooflijk afgevallen en verslapt dat we waarschijnlijk ook daarna voor een poosje bij iedere maaltijd nog een eetlepel van dat super geconcentreerde aansterkvoer van Hills erbij gaan geven. Ze is echt een wandelende geraamte namelijk

We waren net bij de Hema om probiotica te kopen. Is het uit het assortiment gehaald...Morgen dus even een ander merk halen.
Weet iemand in hoeverre je de aanbevolen hoeveelheid probiotica mag overschrijden? Het lijkt mij niet schadelijk, maar misschien zie ik iets over het hoofd.