Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mieke L. schreef: + 1  :biggrin2:
Ja, buiten het feit dat 'ze' toen niet bij jou op de koffie zaten; jij kwam er ook laat achter he!?!

Eigenlijk zou het dus best het Mieke-Eelke moment kunnen heten.
Door Kim_S
Mieke L. schreef: oke! altijd leuk een complimentje!
Ik bedoelde: hoe de fak is Jan Smit? Vergeleken met jullie is hij echt ieniemienie miezerig klein :biggrin2:
Jullie zijn toch veeeel beter  8)
Door eelke
Kim_S schreef: Ik bedoelde: hoe de fak is Jan Smit? Vergeleken met jullie is hij echt ieniemienie miezerig klein :biggrin2:
Jullie zijn toch veeeel beter  8)
Oooh jee joh! Ik snap het nu al!
Bedankt!
Door Mieke L.
eelke schreef: Ja, buiten het feit dat 'ze' toen niet bij jou op de koffie zaten; jij kwam er ook laat achter he!?!

Eigenlijk zou het dus best het Mieke-Eelke moment kunnen heten.
mmm Mieke-Eelke moment, ik kan daar wel mee leven  :biggrin2: (ik was ook heel laat inderdaad  ::) )
Door eelke
Mieke L. schreef: mmm Mieke-Eelke moment, ik kan daar wel mee leven  :biggrin2: (ik was ook heel laat inderdaad  ::) )

Juist! Dat ze hier op de bank zat, dat is maar gewoon een klein detail toch?
Mieke L. schreef: he jongens gezellig he? :biggrin2:
He he! Ja!
Mieke L. schreef: ja we zijn door!!!!!!!!! :circle: :mbounce: :circle:
Hoera! En Zweden? Ik heb voor komende zaterdag een plek op de bank bij de Zweedse buren geregeld (heb zelf geen tv hier), en dan is het wel zo gezellig als beide landen aantreden!
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Hoera! En Zweden? Ik heb voor komende zaterdag een plek op de bank bij de Zweedse buren geregeld (heb zelf geen tv hier), en dan is het wel zo gezellig als beide landen aantreden!
Ja Zweden ook!!!  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door