eelke schreef: Inderdaad, ik snap hem niet, maar toch bedankt!+ 1
(waarschijnlijk kom ik er over 1,5 maand achter wat je met het compliment bedoelde)

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Inderdaad, ik snap hem niet, maar toch bedankt!+ 1
(waarschijnlijk kom ik er over 1,5 maand achter wat je met het compliment bedoelde)
Mieke L. schreef: + 1Ja, buiten het feit dat 'ze' toen niet bij jou op de koffie zaten; jij kwam er ook laat achter he!?!![]()
Mieke L. schreef: oke! altijd leuk een complimentje!Ik bedoelde: hoe de fak is Jan Smit? Vergeleken met jullie is hij echt ieniemienie miezerig klein
Kim_S schreef: Ik bedoelde: hoe de fak is Jan Smit? Vergeleken met jullie is hij echt ieniemienie miezerig kleinOooh jee joh! Ik snap het nu al!
Jullie zijn toch veeeel beter 8)
Kim_S schreef: Ik bedoelde: hoe de fak is Jan Smit? Vergeleken met jullie is hij echt ieniemienie miezerig kleinkijk dat wilde ik horen!
Jullie zijn toch veeeel beter 8)
eelke schreef: Ja, buiten het feit dat 'ze' toen niet bij jou op de koffie zaten; jij kwam er ook laat achter he!?!mmm Mieke-Eelke moment, ik kan daar wel mee leven
Eigenlijk zou het dus best het Mieke-Eelke moment kunnen heten.
Mieke L. schreef: mmm Mieke-Eelke moment, ik kan daar wel mee leven(ik was ook heel laat inderdaad
)
Mieke L. schreef: he jongens gezellig he?He he! Ja!![]()
eelke schreef:ja, echt en heeeeeeeel klein detail
Juist! Dat ze hier op de bank zat, dat is maar gewoon een klein detail toch?
He he! Ja!
Mieke L. schreef: ja we zijn door!!!!!!!!!Hoera! En Zweden? Ik heb voor komende zaterdag een plek op de bank bij de Zweedse buren geregeld (heb zelf geen tv hier), en dan is het wel zo gezellig als beide landen aantreden!![]()
![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Hoera! En Zweden? Ik heb voor komende zaterdag een plek op de bank bij de Zweedse buren geregeld (heb zelf geen tv hier), en dan is het wel zo gezellig als beide landen aantreden!Ja Zweden ook!!!