Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Surinaamse nasi met kip...was lekkâh!

En zoiets raars!!
Ik wilde er ei bij doen, zaten nog 2 in de doos dus ik dacht...1 voor mij 1 voor de dieren. Tik de eerste kapot, niks aan de hand. Tweede....en het eiwit was gewoon fluor geel  :o :o :o
Heb er echt ff naar staan kijken...maar echt...flour!
Het stonk verder niet ofzo, eigeel zag er prima uit...weird!!!

Afbeelding

Niet zo heel goed te zien, maar die drab helemaal onderin was dus eiwit van het 2e ei, helemaal bovenin het eiwit van het eerste ei...
Ik wist niet dat kippen markeerstiften te eten kregen  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op di 06 mei 2014, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Oh yuk!

Ik ga vanavond weer gekookte bio aardappeltjes in schil eten. Met een grote berg salade (groene slaai, komkommer, radijsjes, tomaten, broccoli, rauwe noten, alfalfa, etc). Met een champie-vega-burger van de Ap. Oh, die zijn echt lekker!
Door Nynke
Pasta, champignons, ui, knoflook, kruiden en een bakje Philadelfia er doorheen, met Parmezaanse kaas erover, we hebben het vorige week voor het eerst zo gegeten en werkelijk onze vingers erbij afgelikt, zo lekker !!! 
Door millyckk
koekje schreef: Gehakt mals maken? Ik heb het wel eens vaker in Italiaanse recepten gezien, maar doe dat zelf ook nooit.
Er ging zeker geen gehakt in?  ;D
Yup, een pond zelfs.... 8)  Dan zal dat dus wel de reden zijn geweest, kan ik het volgende keer gewoon achterwege laten want ik moest een sneetje lenen bij de buren, we eten het zelf nooit :D
Door Angelique
Pasta en als toetje had ik een aardbeienpudding in gedachte. Maar het was natuuriljk WEER k*t met peren met die gelatineblaadjes, dus nu heb ik een schaal met slagroom met daar doorheen een pond aardbeien en een zooitje flubbels onopgeloste gelatine.  >:(
Angelique schreef: Pasta en als toetje had ik een aardbeienpudding in gedachte. Maar het was natuuriljk WEER k*t met peren met die gelatineblaadjes, dus nu heb ik een schaal met slagroom met daar doorheen een pond aardbeien en een zooitje flubbels onopgeloste gelatine.  >:(
:2funny: :2funny:

Vooral blijven oefenen Lique. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door