Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

kaszi schreef: Zou haar zo opvreten... maar denk dat het niet mag!
Mooie meisje en mooie foto's heb je van haar.
Hoek van de kist gedrapeerd met een fleesje, speeltje erbij en dan op de buik in de kist en klikken maar. Na 100 foto's heb je er 10 waar je wat mee kunt, de rest wordt gedeleted. DE voordelen van de digitale techniek :)
vandaag is  mn  hoopje Hope  4 weken, en er staan een home-made fotoshoot op het programma.  :)
vanmorgen hoorde ik het eerste blafje  ;D,  gaaf  :D :D

Wel merk ik dat ze pup alleen is, en doordat geen  uitdaging heeft in spel en zo,  denk ik dat ze ook wat achter ligt  (motorische) vaardigheden. Lopen  lukt wel,  maar als ik leeftijdsgenootjes zie, dan zie ik ook dat die  beter lopen. 
Als iemand ideetjes heeft hoe ik haar kan stimuleren, dan kom maar op met die ideetjes  :). Ik weet niet hoe ik haar aandacht moet vangen,  of is dat nog te vroeg met  4 weken?
Laatst gewijzigd door nova op za 03 mei 2014, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
nova schreef: vandaag is mn hoopje Hope 4 weken, en er staan een home-made fotoshoot op het programma. :)
vanmorgen hoorde ik het eerste blafje ;D, gaaf :D :D

Wel merk ik dat ze pup alleen is, en doordat geen uitdaging heeft in spel en zo, denk ik dat ze ook wat achter ligt (motorische) vaardigheden. Lopen lukt wel, maar als ik leeftijdsgenootjes zie, dan zie ik ook dat die beter lopen.
Als iemand ideetjes heeft hoe ik haar kan stimuleren, dan kom maar op met die ideetjes :). Ik weet niet hoe ik haar aandacht moet vangen, of is dat nog te vroeg met 4 weken?
Ik zou me daar geen zorgen in maken, gaat allemaal goed komen!
Heb ook al pupje gehad en die deed het prima.

Waar ik wel voor zou zoeken is een collegefokker met puppen van dezelfde leeftijd en dan vragen op Hope af en toe eens mag komen spelen, zo leert ze al met ander hondjes omgaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door