Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Extreme schreef: Heerlijk zo"n klein wondertje.Voorlopig in elk geval wel, en we zien wel hoe ze zich ontwikkeld. Plaatsen kan altijd nog, maar eenmaal weg is weg
Blijft ze?
kaszi schreef: Zou haar zo opvreten... maar denk dat het niet mag!Hoek van de kist gedrapeerd met een fleesje, speeltje erbij en dan op de buik in de kist en klikken maar. Na 100 foto's heb je er 10 waar je wat mee kunt, de rest wordt gedeleted. DE voordelen van de digitale techniek
Mooie meisje en mooie foto's heb je van haar.
nova schreef: vandaag is mn hoopje Hope 4 weken, en er staan een home-made fotoshoot op het programma.Ik zou me daar geen zorgen in maken, gaat allemaal goed komen!
vanmorgen hoorde ik het eerste blafje, gaaf
![]()
Wel merk ik dat ze pup alleen is, en doordat geen uitdaging heeft in spel en zo, denk ik dat ze ook wat achter ligt (motorische) vaardigheden. Lopen lukt wel, maar als ik leeftijdsgenootjes zie, dan zie ik ook dat die beter lopen.
Als iemand ideetjes heeft hoe ik haar kan stimuleren, dan kom maar op met die ideetjes. Ik weet niet hoe ik haar aandacht moet vangen, of is dat nog te vroeg met 4 weken?