Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ik denk dattie toch te groot is  :-\

Afbeelding

Joep wilde graag even passen, mag wel hoor :) hij vond het al niet leuk dat hij in de auto moest blijven bij de dierenwinkel. Wat een lief klein Joepie issie zo!

Voor Gijs past ie net aan. Ik weet niet of ik m ook genomen had als ik de volle prijs had moeten betalen. Z'n kont past er niet echt in. Lijken we toch best wel wat op elkaar ;)
Afbeelding

Afbeelding
Door Anne in Zweden
Tjonge, wat een monster is Gijs, dat ie zelfs in de grootste maat niet past! :o :biggrin2: Bij de woef van Kaio zat die perfect! Maar het zal allicht behoorlijk wat verkoeling brengen in de zomer, en dat is beter dan helemaal niets, toch? Gefeliciteerd met de jas!
Door eelke
Anne in Duitsland schreef: Tjonge, wat een monster is Gijs, dat ie zelfs in de grootste maat niet past! :o :biggrin2: Bij de woef van Kaio zat die perfect! Maar het zal allicht behoorlijk wat verkoeling brengen in de zomer, en dat is beter dan helemaal niets, toch? Gefeliciteerd met de jas!
Ja ik sta d'r ook van te kijken!  :o Joep lijkt ook ineens een mini, terwijl ie met zijn 36 kilo ook niet bepaald onder het slag 'kleine hond' valt...
Dat Gijs dan zo groot is blijkbaar wist ik ook niet  :-\ zelfs in de winkel noemden ze hem 'puppy'.
Door Kaio
Arme joep  ;D

Gijs is idd een stukkie langer ja. Maar voor de rest past ie wel. Maar werken zal ie alsnog dat laatste stukkie zal niet echt veel uitmaken, en dat voor een leuke prijs  :D
Hij staat er ook al zo gelukkig bij  ;D
Door eelke
Kaio schreef: Arme joep  ;D

Gijs is idd een stukkie langer ja. Maar voor de rest past ie wel. Maar werken zal ie alsnog dat laatste stukkie zal niet echt veel uitmaken, en dat voor een leuke prijs  :D
Hij staat er ook al zo gelukkig bij  ;D
Nee hij zal zeker wel wat doen, als is het alleen maar de kleur al. Ben er blij mee :) Had jij hem nou bij Fozzy of Kaio gepast? Gijs is het afgelopen jaar zelfs nog 6 kilo gegroeid....als ik zo kijk naar de nek/borst/schouders die hij heeft  :o hij is echt nog verder uitgezwaard, blijkbaar. Het is goed dat die split er in zit, want zonder had het te krap gezeten.
Hopelijk is het zo wel klaar met groeien nu :P
Door Kaio
Allebei. Foto is van Kaio. Fozzy is ook langer, maar niet hoger als Kaio en ook bij hem ging het ook wel. dacht al dat de split lengte probleem een beetje zou kunnen  opvangen bij Gijs
Fozzy groeit ook nog , is een latertje in alles (ook gedrag , tja nakomelingetje  :biggrin2: )
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 02 mei 2014, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Kaio schreef: Allebei. Foto is van Kaio. Fozzy is ook langer, maar niet hoger als Kaio en ook bij hem ging het ook wel. dacht al dat de split lengte probleem een beetje zou kunnen  opvangen bij Gijs
Fozzy groeit ook nog , is een latertje in alles (ook gedrag , tja nakomelingetje  :biggrin2: )
;D forever young! Fozzy is 8 maanden jonger (ff gespiekt) inderdaad. Zit ff op je site te kijken, heb jij ook een stand foto van Fozz? Op de site issie nog een klein pupje :)

Ben nu ook wel benieuwd hoe hoog Gijs is maar ik kan m'n meetlintje niet vinden  >:(
Door Kaio
uhm die is dus ook al van vorig jaar  :o ::)
Afbeelding

ja nieuwere gevonden

Afbeelding

en normaal ziet ie er zo uit dus:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 02 mei 2014, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
Anne in Duitsland schreef: Oowww, wat een mooierd! :smitten: Begrijp ik goed dat ie nog in de groei is? Of was dat Gijs?
Ja nog uitzwaren, die foto is al van vorig jaar
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door